اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شکریان: فعالیت 240 هیأت مذهبی مازندران برای مبارزه با کرونا/ تشکیل شورای تبلیغی

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ۲۴۰ هیأت مذهبی در این ایام در راستای مقابله با کرونا فعال بوده در کنار این مراکز، کانون‌های مذهبی، مراکز قرآنی و مساجد مازندران به صورت جدی فعال بوده و اقدامات اثرگذاری انجام داده‌اند.

شکریان: فعالیت 240 هیأت مذهبی مازندران برای مبارزه با کرونا/ تشکیل شورای تبلیغی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد:  امام راحل و مقام معظم رهبری از مسؤولان درخواست داشتند که اهداف این سازمان به صورت جدی در کشور عملیاتی شود.

وی با اعلام اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب است، تصریح کرد: در دهه پنجم که بیانه دوم گام انقلاب این سازمان وظایف بسیار جدی و خطیری دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه شورای تبلیغ مازندران شکل گرفته است، افزود: در این مجموعه برنامه‌های سازمان به صورت هدفمند پیگیری و اجرایی می‌شود، جلسات این شورا به صورت فصلی پیگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در استان مازندران ۱۸ گروه تبلیغی فعال هستند که در بخش‌های مختلف فعالیت دارند و برنامه هم اندیشی با این گروه را طی این هفته در دستور کار داریم.

شکریان از برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری خاطرات مبلغان خبر داد و گفت: این خاطرات در بلند مدت به صورت کتاب تدوین شده و آن را به صورت عمومی گسترش می‌دهیم.

وی با اعلام اینکه مجموعه نهادهای رهبری که در استان مازندران فعال هستند ۲۵ دستگاه است، گفت: برنامه داریم که از ظرفیت این مجموعه به صورت منسجم در راستای تبین دغدغه مقام معظم رهبری استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای گسترش حوزه تبلیغی در ایام شیوع کرونا،بیان کرد: ۲۴۰ هیأت مذهبی در این ایام در راستای مقابله با کرونا فعال بوده در کنار این مراکز، کانون‌های مذهبی، مراکز قرآنی و مساجد استان مازندران به صورت جدی فعال بوده و اقدامات اثرگذاری انجام داده‌اند.

وی در ارتباط با توسعه فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی،گفت: فعالیت این سازمان بر اساس نیازهای کشور به روز شده، امکانات بر اساس نیازهای منطقه‌ای و بومی تقسیم شده است، اقدامات آموزشی متناسب با نیازهای کشور در این مجموعه انجام شده است.

شکریان در ارتباط با استفاده از فناوری نوین در چند سال اخیر رشد بسیار جدی داشتیم، افزود: تلاش‌های این مجموعه در زمان شیوع کرونا نشان از بهره‌مندی این سازمان و مبلغان سازمان به صورت مناسب از فضای مجازی بوده است.

وی با اعلام اینکه بانک اطلاعات مبلغان و مساجد در کشور ایجاد شده است، گفت: از این بانک اطلاعاتی به موقع در جهت رفع نیازمندی‌های جامعه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول