اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی پروانه اصناف در قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از تخفیف ۲۰ درصدی تمدید پروانه کسب و ۳۰ درصدی برای صدور آن به مناسبت روز ملی اصناف در این منطقه خبر داد.

تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی پروانه اصناف در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، هرمز امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تخفیف ۲۰ درصدی تمدید پروانه کسب و ۳۰ درصدی برای صدور آن به مناسبت روز ملی اصناف در این منطقه خبر داد.

وی افزود: این تخفیف‌ها از یکم تیر به مدت یک ماه با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در قشم در دستور کار مدیریت بازرگانی و اصناف قرار گرفته است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تمامی اصناف و کسبه جزیره قشم از می‌توانند از این فرصت بهره ببرند.

امیری ادامه داد: اخذ مجوز کسب و پیشه از مدیریت بازرگانی و اصناف این سازمان، شرط استفاده از معافیت مالیاتی پیش بینی شده جهت فعالیت در منطقه آزاد قشم است.

وی خاطرنشان کرد: تلفن گویای  ۵۲۵۲۰۱۰۰- ۰۷۶۳ این مدیریت به صورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات مردم و کسبه  است.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول