اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

گفت‌و گوی زنده اینستاگرامی با مهدی چمران ساعت 19:45

رئیس سابق شورای شهر تهران، عصر امروز در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با خبرگزاری فارس حضور پیدا خواهد کرد و در خصوص دوران نمایندگی مجلس و فعالیت‌های سیاسی شهید مصطفی چمران به گفت‌وگو خواهد پرداخت.

گفت‌و گوی زنده اینستاگرامی با مهدی چمران ساعت 19:45

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران، عصر امروز در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با خبرگزاری فارس حضور پیدا خواهد کرد و در خصوص دوران نمایندگی مجلس و فعالیت‌های سیاسی شهید مصطفی چمران ساعت 19:45 در صفحه اینستاگرام خبرگزاری فارس به نشانی FARS-NEWS@ به گفت و گو خواهد پرداخت.
شهید مهندس مصطفی چمران از دوران نوجوانی در فعالیت های سیاسی حضور داشت و در جلسات درس مرحوم آیت‌الله طالقانی و شهید مرتضی مطهری نیز شرکت می‌کرد. شهید چمران بعد از انقلاب،‌ در دور اول مجلس شورای اسلامی از سوی مردم تهران راهی مجلس شد، و همچنین مدتی نیز متصدی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را نیز عهده‌دار شد. 

مهدی چمران،‌ برادر کوچک شهید مصطفی چمران است که سوابق متعدد اجرایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. وی مدتی جانشین فرمانده ستاد جنگ‌های نامنظم( به فرماندهی شهید مصطفی چمران) بود، و همچنین سابقه ریاست شورای شهر تهران را نیز در کارنامه خود دارد. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول