اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

رفع تصرف 215هکتار از اراضی ملی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف 215 هکتار از اراضی ملی در منطقه کامبوزیای شهرستان زاهدان خبر داد.

رفع تصرف 215هکتار از اراضی ملی در زاهدان

سردار محمد قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار کرد: در پی صدور احکام قضائی مبنی بر رفع تصرف، اراضی ملی در منطقه کامبوزیای شهرستان زاهدان، و تخریب بناهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی این منطقه، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی شهرستان "زاهدان" با رعایت کامل حقوق شهروندی در معیت نمایندگان ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی ، نسبت به اجرای این احکام قضائی اقدام  کردند.

وی تصریح کرد: در این رابطه 215 هکتار از اراضی ملی منطقه کامبوزیا رفع تصرف و بناهای غیر مجاز احداث شده در منابع طبیعی و زمین های کشاوزی این منطقه تخریب شد.

قنبری با اشاره به اینکه تصرف و بهره گیری غیرمجاز از منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده است، گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، پلیس بنا به وظایف قانونی خود ضمن همکاری با سازمان های مسئول در راستای مبارزه با این پدیده انجام وظیفه می کند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول