اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک مسئول یمنی: بن زاید از مداخله در سقطری پشیمان خواهد شد

در پی ورود نیروهای تحت حمایت امارات به استان سقطری در جنوب یمن، یک مسئول یمنی ولی‌عهد ابوظبی را تهدید کرد.

یک مسئول یمنی: بن زاید از مداخله در سقطری پشیمان خواهد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صالح سمیع» استاندار استان المحویت در شمال یمن و از رهبران حزب «المؤتمر الشعبی العام» تأکید کرد که «محمد بن زاید» ولی‌ ابوظبی یک روزی از مداخله در سقطری پشیمان خواهد شد.

او در حساب توئیتری خود نوشت: «این سخن را از من داشته باشید و روزهای آینده خواهید دید که محمد بن زاید به خاطر روزی که قدم به دشت‌ها و کوه‌های سقطری گذاشت پشیمان خواهد شد، او اگر عقل داشت و نصحیت‌پذیر بود باید از ترک‌ها و انگلیسی‌ها به خاطر بدبختی که در گذشته در یمن داشته و دچار آن بودند پرس و جو می‌کرد».

 

این مسئول یمنی همچنین تأکید کرد که سقطری در گذشته، اکنون و در آینده جزئی از خاک یمن بوده و هر گونه حضور بیگانگان در آن خواه مستقیم یا غیرمستقیم هرگز به حضور آن‌ها در یمن مشروعیت نمی‌بخشد.

نیروهای گروه موسوم به «المجلس الانتقالی الجنوبی» شورای انتقالی جنوب یمن روز جمعه (دیروز) پس از خروج نیروهای دولت مستعفی یمن به ریاست (عبدربه منصور هادی) از سقطری، مقر دولت محلی سقطری و ساختمان اداره امنیت این استان در شهر حدیبو مرکز این استان را به کنترل خود درآوردند.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول