اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

رئیس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم، روز بسیج استادان را تبریک گفت

رئیس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به مناسبت روز بسیج استادان پیام تبریکی صادر کرد.

رئیس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم، روز بسیج استادان را تبریک گفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، رشید جعفرپور، رئیس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به مناسبت روز بسیج استادان پیام تبریکی صادر کرد. 

در متن پیام جعفرپور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انتظاری که از دانشگاه‌های جمهوری اسلامی می‌رود این است که انسان‌هایی همچون شهید چمران تربیت کنند.» مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

بسیج جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف، استوار ایستاده و حیات انقلاب اسلامی و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمودن قله‌های افتخار آفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین و نقش بسیار مؤثر خود را ایفا نموده است. بسیج شجره طیبه ای است که در گلزار معطر انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده و روز به روز تنومندتر و ریشه‌دارتر می‌شود. در میان اقشار مختلف بسیج، قشر فرهیخته و اندیشمند استاد تاثیر مهم و ماندگاری بر نسل آینده کشور خواهد داشت.

سی و یکم خرداد همزمان با شهادت استاد فرهیخته شهید دکتر مصطفی چمران است، او به عنوان دانشمندی مومن و انقلابی که خود را مخلصانه و متعهدانه در خدمت اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد، اسوه و نمونه انسان متعهد دانشگاهی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی بوده است. اساتید بسیجی به تاسی از آن استاد شهید بزرگوار همواره در راستای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش نموده‌اند. اساتید بسیجی به عنوان پرچم داران تفکر ناب انقلابی در دانشگاه‌ها، منویات رهبر معظم انقلاب را بهترین راهبرد برای تعیین اولویت‌های فعالیت خود می‌دانند و باور دارند با اتکاء به خداوند متعال و هم‌افزایی توان و همت همه اساتید و نخبگان دانشگاهی و با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با رویکرد حل المسائلی، دستاوردهای بی‌بدیلی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری کسب خواهند نمود و کشور را به قله کمال و تعالی خواهند رساند.

در این راستا امید داریم که بتوانیم به سه ضرورت اصلی که مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها در بیستم خردادماه ۹۷ فرمودند با کمک اساتید دانشگاه جامه عمل بپوشانیم و آن سه ضرورت عبارتند از: "درگیر شدن با مسائل کشور؛ یعنی دانشگاه خودش را از مسائل کشور جدا نداند، دوّم، تربیت فرهنگی و اخلاقی و هویّتی دانشجویان است؛ یعنی فراتر از تعلیم، مسئله‌ی تربیت؛ آن هم با جهت‌گیری اخلاقی و معنوی و تلطیف روحی و دمیدن روح احساس هویّت در مجموعه‌ی جوان دانشجو و سوّم، تحوّل مستمر و دائمی در محیط دانشگاه در راستای پیشرفت."

در پایان اینجانب ۳۱ خرداد روز بسیج اساتید را به مقام عظمای ولایت و جامعه بزرگ دانشگاهی، خانواده معزّز شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، آحاد بسیجیان غیرتمند و با بصیرت ایران اسلامی به ویژه اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور تبریک عرض نموده و امیدواریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای "مد‌ظله العالی" در پاسداری و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول