اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فسخ قرارداد مترو اهواز گام مهمی جهت استیفای حقوق شهروندان است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان، فسخ قرارداد قطارشهری اهواز با شرکت کیسون را گامی مهم جهت استیفای حقوق مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم علی‌رغم فشارها، اقدام جدیدی جهت تکمیل قطار شهری صورت گیرد.

فسخ قرارداد مترو اهواز گام مهمی جهت استیفای حقوق شهروندان است

حجت الاسلام جلیل علی‌نژاد رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان خوزستان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، فسخ قرارداد قطارشهری اهواز با شرکت کیسون را گامی مهم جهت استیفای حقوق مردم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این پروژه در اهواز از سال ۸۵ آغاز شد و همواره تکمیل آن از مطالبات مردم بود، اظهار کرد: پروژه قطار شهری سایر کلان‌شهرهای کشور که بعد از اهواز آغاز شده بودند هم به مراحل خوبی رسیده اما در اهواز کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی‌نژاد فسخ قرارداد با پیمانکار پروژه را اقدام صحیح و انقلابی عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه این شرکت کار را متوقف کرده و درحال زیاده‌خواهی است، شنیدن این خبر امیدوار کننده بود و از آن حمایت می‌کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان با تقدیر از شهردار و شورای شهر اهواز، بیان کرد: در سال‌های گذشته نسبت به پیگیری پروژه قطار شهری بی توجهی صورت گرفته بود اما اکنون امیدواریم علی رغم فشارها خلع ید تحقق یابد و اقدام جدیدی جهت تکمیل قطار شهری صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهردار اهواز ۲۷ خردادماه از فسخ قراراد قطارشهری با شرکت کیسون خبر داد و گفت:
شهردار اهواز گفت: برای فسخ قرارداد شرکت کیسون باوجود تمام اعمال فشارها و ایجاد هراس‌ها، تصمیم جسورانه‌ای گرفته شد.

وی بیان کرد: تخلیه کارگاه به شرکت کیسون ابلاغ شده است و انتظار داریم این شرکت نسبت به تخلیه کارگاه اقدام کند در غیر این صورت از طریق مراجع قضایی بابت خسارت‌های وارده به فضای عمومی، حمل‌ونقل و حتی نسبت به خسارت‌های اجتماعی طرح دعوا خواهیم کرد.

شهردار اهواز افزود: رئیس هیات مدیره شرکت کیسون مدعی شد که اعتباری برای شروع به کار مجدد پروژه ندارد و باید ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر به این پروژه تزریق شود درحالی که مطابق قانون شهرداری نمی‌تواند این مبلغ را پرداخت کند، ضمن آنکه پیش از این بنابر دستور شورای تامین ۶۰۰ میلیارد ریال به جای شرکت کیسون به کارگران این پروژه حقوق پرداخت شده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول