اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تشکیل ستاد ویژه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سازمان تبلیغات اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین از تشکیل ستاد ویژه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین خبر داد.

تشکیل ستاد ویژه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: امروز جبهه مستحکمی علیه باورهای دینی، خانواده و عناصر دارای اهمیت جامعه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه امروز با پیچیدگی‌های جدی در عرصه‌های فرهنگی روبرو هستیم، افزود: کارکرد رسانه و نحوه استفاده از آن در فضای امروز یکی از همین پیچیدگی‌ها است.

حجت‌الاسلام زهرایی اضافه کرد:  لازم است یک صف آرایی قدرتمندی در برابر دشمن داشته باشیم و همه در یک صف واحد و قدرتمند قرار بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: ایجاد تعامل سازنده و هدفمند با نیروهای جبهه انقلاب اسلامی و همچنین با دستگاه‌های حاکمیتی بر اساس یک برنامه مدون در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: انجام کار اساسی در برابر هجمه‌های دشمن در 4 حوزه راهبردی تبلیغ، تبیین، دفاع همه جانبه و در نهایت تهاجم و نفوذ به عمق استراتژیک دشمن  از دیگر برنامه‌های ما در دوره مدیریتی جدید است.

حجت‌الاسلام زهرایی عنوان کرد: مسئله تهاجم به عمق استراتژیک دشمن و مفاهیمی همچون جایگاه زن در غرب از مباحثی است که نباید از آن غافل شویم.

وی بیان کرد: مبنای فعالیت ما در سازمان تبلیغات اسلامی ناظر بر اسلام ناب محمدی(ص) و خارج شدن از کلیشه‌ها و ایجاد یک نگاه تحولی در سازمان و همچنین بر اساس زیست بوم فرهنگی منطقه خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: همیشه وظیفه محور نیستیم و معتقدیم در فعالیت‌های تبلیغات اسلامی باید کامل  نتیجه محور باشیم و رسانه‌ها نیز باید نتیجه فرآیندها و اقدامات ما را به طور جدی در دستور مطالبه‎‌گری خود داشته باشند.

وی اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی برنامه‌های ما جذب حداکثری و پرهیز از نگاه انحصاری و حزبی و سیاسی به افراد است و رسما اعلام میکنیم که مبنای برنامه‌ریزی ما فرمایشات امامین اتقلاب خواهد بود.

حجت‌الاسلام زهرایی افزود: تشکیل ستاد ویژه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تشکیل اتاق وضعیت، ایجاد تقویم و نقشه تبلیغی، برنامه‌ریزی برای سبک زندگی ایرانی – اسلامی و خانواده و همچنین پیگیری مطالبه‌گری و عدالتخواهی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از سال 96 و با دستور وزیر کشور، سازمان تبلیغات اسلامی مامور شد تا با استفاده از امامان محله طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی را اجرایی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: در گام نخست 16 منطقه محروم و حاشیه نشین برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد و کارهای خوبی نیز صورت گرفت و علی‌رغم اینکه اعتبارات مورد نیاز اجرای این طرح به طور کامل تأمین نشد، هم‌اکنون در 10 منطقه این طرح با قدرت در حال انجام است.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا این طرح را به طور گسترده‌تر و با قدرت بیشتری علاوه بر مناطق پیشین در 4 محله حاشیه نشین جدید در اقبالیه، الوند، تاکستان و شهرک مهرگان عملیاتی کنیم.

حجت‌الاسلام زهرایی در پایان یادآور شد: توسعه مجالس سنتی قرآن و همچنین رصد و بررسی و توانمند سازی دارالقرآن‌های استان قزوین از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول