اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نوسازی بیش از ۳۷۰۰ مخزن زباله در سطح شهر مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به دلیل تخلیه خاک، نخاله، آتش سوزی و سرقت چرخ ها، مخازن زباله دچار خرابی می‌شوند که از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون بیش از ۳۷۰۰ مخزن در سطح شهر نوسازی و ترمیم گردیده است.

نوسازی بیش از ۳۷۰۰ مخزن زباله در سطح شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، علیرضا صحراگرد با اشاره به اینکه بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ مخزن ۱۱۰۰ لیتری گالوانیزه در سطح شهر وجود دارد، اظهار کرد: در راستای نظافت و پاکیزگی هرچه بیشتر سطح شهر، به همت نیروهای خدمات شهری شهرداری، تاکنون بالغ بر ۳هزارو ۷۱۵ از این مخازن در معابر و کوچه‌های فرعی محلات و مناطق شهر مشهد نوسازی شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه اجرای این طرح به منظور بهینه سازی برای جمع آوری زباله بصورت مکانیزه در محلات شهر مشهد در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در برخی محلات و خیابان‌ها، مخازن جمع آوری زباله دچار مشکلاتی مانند سرقت چرخ، آتش سوزی یا تخریب و فرسودگی شده‌اند که برای جبران آنها نوسازی مخازن زباله در سطح محلات، خیابان‌ها و کوچه‌های مورد نیاز همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: باتوجه به فرا رسیدن فصل تابستان، و جلوگیری از هرگونه آلودگی، مخازن زباله به وسیله ماده جرمی ساید که ماده بی‌خطر و جایگزین آهک است به صورت مداوم شستشو و گند زدایی می‌شوند.

صحراگرد تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با اقدامات شبانه روزی در زمینه پاکسازی، رفت و روب، جمع آوری ضایعات، نخاله، زباله و شستشوی معابر، رضایت شهروندان را از محیط اطراف و محل زندگی خود جلب نماییم.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول