اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

حاشیه های انتصابات شهرداری کرج/ ایلیات: اگر عضو جوان شورا، شهردار بود راحت‌تر بودیم

عضو شورای شهر کرج با انتقاد از انتصابات اخیر شهرداری کرج گفت: اگر عضو جوان شورای شهر را شهردار می‌کردیم راحت تر بودیم و شهر هم راحت می‌شد.

حاشیه های انتصابات شهرداری کرج/ ایلیات: اگر عضو جوان شورا، شهردار بود راحت‌تر بودیم

فرج الله ایلیات عضو شورای شهر کرج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با جا‌به‌جایی های اخیر در مدیریت مناطق شهرداری کرج با بیان اینکه هیچ دخالتی در عزل و نصب ها نداشته‌ام گفت: به نظرم با توجه به شرایطی که در شهرداری پیش آمده است اگر عضو جوان شورای شهر را شهردار می‌کردیم راحت تر بودیم و شهر هم راحت می‌شد.

عضو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج ادامه داد: ایشان الان در واقع هم شهردار هستند و هم رئیس شورای شهر!  لااقل اگر شهردار می‌شدند یکی از این ها بودند و ما هم راحت‌تر بودیم.

این عضو شورا اظهار داشت: مشورت گرفتن شهردار از اعضای شورای شهر خوب است اما اینکه مدیران بی هدف جا‌به‌جا شوند معنی ندارد.

ایلیات افزود: آقای کاظمینی مدتی در منطقه 4 بوده است بعد به هر دلیلی به منطقه 7 منتقل شدند و الان بعد از 2 سال باز هم بازگشتشان  به منطقه 4 چه دلیل و ضرورتی داشت؟

وی بیان داشت: اگر اشکالی هم در منطقه ای وجود دارد باید مشکل آن منطقه را حل کرد نه اینکه چند منطقه را درگیر تغییرات غیر ضروری مدیریتی کنیم.

ایلیات بیان داشت: منطقه 4 ما رو به توسعه بود و همین طور منطقه 7 چند پروژه مهم به اتمام رسیده است و آماده بهره برداری بود.

عضو شورای شهر کرج در ادامه گفت:  از آقای شهردار بابت این تصمیمات نسنجیده توضیح خواستم که گفتند حضوری در یک جلسه ای توضیح خواهند داد و هنوز دلایل ایشان را نشنیده ام.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول