اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کفاشیان: نایب رئیس اول فدراسیون هستم/ زنجانی دوست کی‌روش بود

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: چون دوره محرومیتم تمام شده، به فدراسیون آمدم و در اولین جلسه هیات رئیسه هم حضور پیدا خواهم کرد.

کفاشیان: نایب رئیس اول فدراسیون هستم/ زنجانی دوست کی‌روش بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان بعد از خروج از فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من به عنوان نایب رئیس، در فدراسیون نشستم تا ان‌شاالله جلسه هیات مدیره تشکیل و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در خصوص اینکه اعلام کرده بود تا زمانی که از او دعوت نکنند به فدراسیون نمی‌رود، گفت: بله، حتما گفته‌اند که به فدراسیون آمدم.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا زنجانی را می‌شناسد که در روزهای اخیر حاشیه‌ساز شده است، گفت: من در جریان این موضوع نیستم.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه در نشست امروز با بهاروند در مورد چه مسائلی بحث شد و آیا هیات رئیسه در خصوص حضور وی نظر خواهند داد، گفت: چون دوره محرومیتم تمام شده، به فدراسیون آمدم. در اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون هم حضور پیدا خواهم کرد.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد اعضای هیات رئیسه از حضور وی در فدراسیون خوشحال نیستند، عنوان کرد: چرا خوشحال نیستند؟

کفاشیان در خصوص اینکه درودگر اعلام کرده اگر به فدراسیون برود جدا خواهد شد، عنوان کرد: ما دیگر هستیم و در جلسه شرکت می‌کنیم.

خبرنگاری گفت معادلات شما و زنجانی در زمان حضورتان چگونه بود که وی گفت: نمی‌دانم شما چه می‌گوئید.

رئیس اسبق فدراسیون در خصوص اینکه انتخابات چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: اجازه بدهید اول جلسه هیات رئیسه برگزار شود و من هم در جلسه شرکت کنم، بعد در مورد این مسائل صحبت خواهم کرد.

کفاشیان در خصوص اینکه چه اطلاعی از اساسنامه دارد، اظهار داشت: امروز آقای نبی نبود و قرار شد آخرین گزارشات را از او بگیرم. اجازه بدهید 2 سه روز آپدیت شوم، بعد در مورد این مسائل توضیح می‌دهم.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است نایب رئیس اول باشد یا سرپرست، گفت: فعلا نایب رئیس اول هستم. ابتدا باید جلسه هیات رئیسه را تشکیل بدهیم و بعد از آن قرار شد همه چیز را اعلام کنند.

رئیس اسبق فدراسیون در خصوص اینکه بهروز زنجانی به کی‌روش و فدراسیون زمان وی کمک کرده است، عنوان کرد: در زمان ما در فدراسیون کمک کرده؟ خیر، این موضوع درست نیست.هیچ کمکی به ما نکرده است. کی‌روش دوست او بود و شاید با او جلسه داشته اما هیچ وقت در فدراسیون با وی جلسه نبوده است. این اتفاق در زمان آقای مقدس افتاده است.

کفاشیان با تاکید بر اینکه تحقیقی روی پرونده ویلموتس نداشته است، در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد حضور وی در فدراسیون غیرقانونی است، عنوان کرد: اینگونه نیست. ما رئیس بودیم و مشکل هم نبود (باخنده).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول