اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

گشایش نمایشگاه عکس «نگاه ۶» در تویسرکان

رئیس اداره ارشاد تویسرکان از برپایی نمایشگاه گروهی عکس نگاه ۶ با ۱۱۰ اثر از ۱۲ استان از کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد.

گشایش نمایشگاه عکس «نگاه ۶» در تویسرکان

علی نورعلیئی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان از گشایش ششمین نمایشگاه گروهی عکس با عنوان نگاه ۶ در محل دائمی نمایشگاه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ۱۱۰ اثر از ۷۶ هنرمند از ۱۲ استان از سراسر کشور در قالب این نمایشگاه از ۲۵ خردادماه امسال در معرض دید عموم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه گروهی نگاه ۶ با موضوع آزاد تا دوم تیرماه برای بازدید علاقه مندان فعال است افزود: نمایشگاه صبح ها از آغاز تا پایان ساعات اداری و بعداز ظهرها هم ساعت ۱۶ تا ۱۸ به منظور بازدید عموم مردم در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان باز خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی تویسرکان با بیان اینکه مسوول نمایشگاه مصطفی اسدبیگی از عکاسان این شهرستان است خاطرنشان کرد: هنرمندان عکاس تویسرکان نیز در نمایشگاه نگاه ۶ با به نمایش گذاشتن آثار خود مشارکت دارند.

وی برپایی نمایشگاه گروهی نگاه ۶ را نتیجه همکاری کانون عکس نگاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان دانست و تاکید کرد: هنر ابزاری بسیار کاربردی با اثرگذاری قابل توجه در انتقال مفاهیم و مضامین در حوزه‌های مختلف در راستای دستیابی به اهداف در بین جامعه مخاطب مورد نظر است که باید به آن توجه کرد.

نورعلیئی نقش این گونه نمایشگاه ها را در ایجاد نشاط و پویایی جامعه حائز اهمیت خواند و بیان کرد:  به همین منظور روز چهارشنبه هفته جاری نمایشگاه نقاشی در تویسرکان گشایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه نقاشی آقای مومیوند هنرمند تویسرکانی با موضوع آزاد با بیش از ۴۰ اثر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد گفت: نمایش آثار ارزشمند هنرمندان خلاق و توانمند ضمن ایجاد شور و نشاط بستری بر شناساندن نیروی انسانی جوان و مجرب و تبادل تجربیات بین هنرمندان هم را مهیا می‌کند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول