اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل قشقایی: اعتمادی به تست‌های کرونا نداریم/ 2نفر در فدراسیون فوتبال برای همه تصمیم می‌گیرند

مدیرعامل باشگاه قشقایی گفت: 2-3 نفردر فدارسیون هستند که تمام تصمیمات را در فوتبال می‌گیرند و از نظر هیچکس استفاده نمی‌کنند.

مدیرعامل قشقایی: اعتمادی به تست‌های کرونا نداریم/ 2نفر در فدراسیون  فوتبال برای همه تصمیم می‌گیرند

روح الله نجف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت تیم فوتبال قشقایی اظهار داشت: تیم در حال انجام تمریناتش است و مراحل آماده‌سازی را پشت سر می‌گذارد. دو بازی تدارکاتی انجام داده‌ایم و آماده مسابقات هستیم. تمام تمریناتمان را در شهر شیراز انجام دادیم.

وی افزود: همه بازیکنانمان تست کرونا داده‌اند، هر چند به این تست‌ها اعتمادی نداریم و ما هم به خاطر وضعیت مالی‌مان از تست‌های ارزان قیمت استفاده کردیم. به خاطر شرایط بد مالی سعی کردیم صرفه‌جویی انجام دهیم. کیت‌های مختلفی وجود دارد، از 200 تا 2 میلیون تومان پول این آزمایش‌ها است و همه تیم‌ها برای صرفه‌جویی از هزینه‌ها از کیت‌های ارزان‌قیمت استفاده می‌کنند. سعی می‌کنیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و دستورالعمل ستاد کرونا در ورزش را رعایت می‌کنیم. در تیم ما کسی کرونا نداشته است. 

مدیرعامل باشگاه قشقایی در رابطه رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت :هیچ تیمی در ایران نمی‌تواند ادعا کند که پروتکل‌ها را رعایت کرده است. فقط رفع تکلیف می‌کنند که بگویند این پروتکل‌ها را انجام می‌دهیم. ‌ بعضی از مواردی که در دستورالعمل‌ها وجود دارد، قابلیت اجرایی شدن را ندارد.

وی در خصوص نامه‌ای باشگاه قشقایی به وزارت ورزش در رابطه با لغو لیگ دسته اول تصریح کرد: نامه‌ای را از طرف باشگاه فجر شهید سپاسی و قشقایی به وزیر ورزش ارسال کردیم. در این نامه تقاضا کردیم ما به عنوان ذینفع اصلی این مسابقات در تصمیم‌گیری برگزاری مسابقات شرکت کنیم. در جلسه که همه مدیران عامل، مسئولین برگزاری ستاد مقابله با ویروس کرونا حضور داشته باشند و تمام صحبت‌ها را انجام دهیم و در آخر، با ارائه راهکار، همه ملزم به اجرای آن باشند.

مدیرعامل قشقایی تاکید کرد : اینکه فدراسیون فوتبال، از نظرات باشگاه‌ها استفاده نمی‌کند، برای ما دردناک است. این نگاه از بالا به پایین باید در فوتبال حذف شود. نه تنها به مدیران عامل و باشگاه‌ها این نگاه وجود دارد، به مجمع فدراسیون فوتبال هم چنین نگاهی می‌شود. مجمع فدراسیون، بازوی تصمیم‌گیری فدراسیون است و در تمام تصمیمات مهم حضور دارند. این سخت است که بدانیم مجمع تاکنون در این خصوص هیچ جلسه‌ای برگزار نکرده است. هر تصمیمی در فدراسیون اتخاذ می‌شود، توسط دو الی سه نفر گرفته می‌شود و در خلأ نبود مدیر بر فوتبال کشور، این چند نفر تصمیمات را برای فوتبال می‌گیرند. 

وی تأکید کرد: این چند نفر ما را مجبور به اجرای تصمیمات‌شان می‌کنند. نمی‌خواهیم از لیگ انصراف دهیم، انصراف نابودی 5 میلیون هوادار قشقایی است. می‌خواهیم لیگ لغو شود و به لیگ سال آینده منتقل شود. خواسته ما منطقی است که ادامه بازی‌ها در سال آینده برگزار شود. اگر فدراسیون فوتبال هم مجبور به معرفی نماینده در جام باشگاه‌های آسیا است، چهار تیم اول جدول را مشخص کنند و ادامه لیگ را در سال آینده برگزار کنیم. این خیلی تصمیم منطقی است که فدراسیون فوتبال آن را اجرا کند. 

نجف‌پور در خصوص ارائه پیشنهاد به فدراسیون فوتبال عنوان کرد: می‌خواهیم نظرمان را در یک جلسه به صورت رسمی اعلام کنیم و می‌خواهیم بدانیم چرا دوستان اصرار دارند که لیگ را در این شرایط برگزار کنند؟ استان فارس در شرایط قرمز است و احتمال دارد از فردا تمریناتمان هم لغو شود. به دلیل شرایط قرمز در استان فارس نمی‌توانیم جان بازیکنان را هم به خطر بیندازیم. 

مدیرعامل باشگاه قشقایی در مورد اعتراض تیم‌های صدر جدولی به لغو لیگ گفت: تیم‌های صدر جدولی حق دارند که اعتراض کنند، من هم معتقدم دو تیم می‌توانند به لیگ برتر صعودکنند و سال آینده می‌توانند این حق‌شان را بگیرند. هیچ حقی از آنها ضایع نمی‌شود اگر لیگ در سال آینده ادامه پیدا کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول