اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

ثبت قیمت تولیدات 40 شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در سامانه 124

رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان لوازم خانگی گفت: با الزامی شدن ثبت قیمت عرضه لوازم‌خانگی 40 شرکت تولیدی قیمت محصولات خود را در سامانه 124 ثبت کردند.

ثبت قیمت تولیدات 40 شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در سامانه 124

سید مرتضی میری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به الزام ثبت قیمت  عرضه لوازم خانگی توسط تولید‌کنندگان در سامانه 124 گفت: پس از اعلام سازمان حمایت مبنی بر الزامی شدن درج قیمت لوازم خانگی در سامانه 124، 40 شرکت تولید‌کننده لوازم خانگی قیمت حدود 2600 قلم کالا را در سامانه 124 ثبت کردند. 

رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی اظهار داشت: براساس اعلام رئیس سازمان حمایت باید قیمت کلیه لوازم خانگی داخلی و خارجی در سامانه ثبت شود و ملاک قیمت برای خریداران قیمت ثبت شده در سامانه 124 باشد. 

وی افزود: بخشی از لوازم خانگی وارداتی پیش از ممنوعیت واردات به گمرکات وارد شده و بنابراین ممکن است هنوز هم لوازم خانگی وارداتی در گمرکات موجود باشد که به مرور از گمرکات ترخیص و وارد بازار می‌شود بنابراین با ارائه کد شناسه این دسته از لوازم خانگی قاچاق و قانونی بودن واردات این کالاها قابل پیگیری است. 

میری بیان داشت: سازمان حمایت تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان بازرسی‌ها خود در سطح شهر را آغاز کرده و با ورود به انبارها نگهداری لوازم انبارها را بررسی می‌کنند. 

وی افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار حداکثر افزایش مجاز قیمت برای تولیدات تلویزیون 20 درصد و سایر لوازم خانگی 25 درصد نسبت به بهمن 98 است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول