اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آخرین وضعیت پیرمرد بی‌پناه تبریزی

سرپرست اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی، گفت: پیرمرد بی‌پناه، در مجتع فیاض‌بخش اسکان داده شده است.

آخرین وضعیت پیرمرد بی‌پناه تبریزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرگل صحاف  اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری از زندگی یک پیرمرد بلامکان در زیر یکی از پل‌های میادین اصلی شهر اظهار داشت: این فرد پس از شناسایی توسط مددکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی، جهت امداد و حمایت‌های لازم به مرکز فیاض‌بخش انتقال یافته است. 

وی افزود: در پی گزارش زندگی پیرمردی بی‌پناه در زیر پل راه‌آهن تبریز، ماموران اورژانس اجتماعی فورا به منطقه ارسال شدند ولی در مراحل اولیه، فرد موردنظر را در محل گزارش شده رویت نکردند ولی با پیگیری همکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی و در راستای مسوولیت اجتماعی خویش، در نهایت فرد موردنظر با همکاری و مساعدت دادگستری استان، شناسایی و به مجتمع فیاض‌بخش منتقل شد.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: پس از انجام اقدامات مددکاری و بر اساس اطلاعات فردی، هویت فرد موردنظر احراز شده و حمایت‌های لازم در حال انجام است. 

صحاف در جواب سوال خبرنگار ما در خصوص ارائه توضیحات بیشتر در مورد پرونده شخص نامبرده، یادآور شد: به‌علت حفظ اصول اخلاق مددکاری حرفه‌ای، نیاز به بیان توضیحات بیشتر نیست.

انتهای پیام/60027/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول