اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جوانان روستایی که سال هاست در انتظار تکمیل فضاهای ورزشی هستند

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن گفت: دو پروژه سالن ورزشی روستای سلفجان و نهر خلج سال 93 اجرا و اکنون با 60 درصد پیشرفت به دلیل نبود اعتبارات متوقف مانده است و برای اتمام هر پروژه نیاز به 600 میلیون تومان اعتبار است.

جوانان روستایی که سال هاست در انتظار تکمیل فضاهای ورزشی هستند

مهدی نجاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراهی نماینده شهرستان در مجلس و فرماندار فریدن از سالن‌های ورزشی نیمه تمام روستاهای نهر خلج و سلفجان، و پل استخر و زمین چمن  شهر داران بازدید داشت و در این بازدید به هیأت کشتی فریدن وعده اهدای تشک کشتی اهدا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن گفت: پروژه احداث سالن ورزشی روستای سلفجان و نهر خلج  شهرستان فریدن سال ۹۳ اجرا و اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت به دلیل نبود اعتبارات متوقف مانده است، برای اتمام هر سالن ورزشی نیاز به ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار است و مدیر کل ورزش و جوانان استان در این بازدید قول  تخصیص اعتبار برای اتمام این دو پروژه‌ دادند.

وی با بیان اینکه شهرستان فریدن ۳۴ هیأت ورزشی فعال شهرستان دارد که دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته مشغول فعالیت هستند، گفت: سال گذشته، ۱۷ خانه ورزش روستایی در شهرستان به وسائل ورزشی تجهیز شده است و برای ۱۰ خانه ورزش روستایی وسائل در اختیار داریم.

نجاری با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی شهرستان، روباز ۱۳ صدم متر مربع و سرپوشیده ۳۰ صدم متر است، عنوان کرد: کمبود اعتبار عمرانی و جاری، مستهلک بودن نیمی از اماکن ورزشی مثل سالن کشتی، وزنه‌برداری و چمن که بیش از ۴۰ سال قدمت دارند و همچنین نداشتن سالن مجهز برای برگزاری تیم‌های لیگ برتر و نداشتن دستگاه چمن زن مهمترین مشکلات حوزه ورزشی شهرستان است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول