اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

توزیع الکترونیکی گاز مایع در کرمانشاه از اوایل تیرماه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از ساماندهی توزیع گاز مایع در این استان خبرداد و گفت: گاز مایع از تیرماه امسال فقط با کارت و الکترونیکی توزیع می‌شود.

توزیع الکترونیکی گاز مایع در کرمانشاه از اوایل تیرماه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سال ۹۸ گفت: پس از اجرای این طرح تمایل مردم به سمت گاز مایع (ال‌پی‌جی) افزایش یافت و توزیع آن را در استان با مشکلاتی روبه‌رو کرد از این رو ساماندهی توزیع آن در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی، ثبت‌نام خانوارها و اصناف در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) به‌صورت کاملاً رایگان و تنها یک بار انجام می‌شود.

یاسمی یکی از مشکلات به‌وجود آمده در این زمینه را تأمین گاز مایع از طریق کانال‌های عرضه خارج از شبکه و غیرقانونی توسط خانوارهای نیازمند دانست و گفت: از این رو شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به فکر ساماندهی توزیع گاز مایع در کشور افتاد.

وی به امضا تفاهم‌نامه همکاری با بانک تجارت اشاره کرد و گفت: به‌منظور در اختیار قرار دادن دستگاه کارت‌خوان الکترونیکی در پنج واحد شرکت موزع، ۱۲ واحد تأسیسات و بیش از ۲۰۰ عامل توزیع، این تفاهم‌نامه امضا شده و قرار است بانک تجارت دستگاه‌های کارت‌خوان همراه با برنامه مورد نیاز را در اختیار موزعان و شرکت‌های توزیع و تأسیسات در استان قرار دهد.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تأکید کرد: تاکنون بیش از ۷۰ درصد این کار محقق شده و با همکاری بانک تجارت به‌سرعت به دنبال اتمام کار هستیم و اوایل هفته آینده نیز جلسه توجیهی برای عاملان توزیع برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تصمیم داریم از اوایل تیرماه توزیع گاز مایع را با ساماندهی بسیار مناسبی براساس کارت بانکی و در اختیار قرار دادن دستگاه کارت‌خوان به عاملان توزیع گاز مایع در استان انجام دهیم.

یاسمی اظهار کرد: خانوارها مطمئن باشند اجرای این طرح به هیچ عنوان مشکلاتی در توزیع و تأمین گاز مایع به‌وجود نخواهد آورد، بلکه هدف ما از اجرای این طرح ساماندهی و تسریع در تأمین و تحویل گاز مایع به خانوارهای نیازمند است و سهمیه گاز مایع این خانوارها نه تنها کاهش نمی‌یابد، بلکه افزایش هم خواهد یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول