اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ناکارآمدی‌ها را نباید به حساب حکومت اسلامی نوشت/ در گام دوم انقلاب باید نواقص برطرف شود

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از حال بد مردم نیز حال بسیجیان بد می شود؛ این حال بد مردم به ناکار آمدی مجلس و دولت و دستگاه‌های مرتبط است و ربطی به دین و حکومت اسلامی ندارد و نباید حکومت اسلامی را زیر سوأل برد.

ناکارآمدی‌ها را نباید به حساب حکومت اسلامی نوشت/ در گام دوم انقلاب باید نواقص برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌رضا زاکانی عصر امروز در جمع اساتید بسیجی استان اصفهان اظهار داشت: امروز کشور در موقعیت حساسی قرار دارد، نقش بسیج و استاد بسیجی در بحث عبور از موانع نقش مهم و تأثیرگذاری است.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: حال بد مردم و گرفتاری‌های آن‌ها سبب شده که در روحیات جامعه نا به سامانی‌ها ایجاد شود، از حال بد مردم نیز حال بسیجیان بد می شود؛ این حال بد مردم به ناکار آمدی مجلس و دولت و دستگاه‌های مرتبط است و ربطی به دین و حکومت اسلامی ندارد و نباید حکومت اسلامی را زیر سوأل برد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم ادامه داد: در زمان کنونی ما نیازمند دقت بیشتر در انتخاب‌های گوناگون خود هستیم، در گام دوم انقلاب باید تمامی نواقص موجود در جامعه برطرف شود؛ امروز کشور نیازمند یک تحول بزرگ بر محور خود باوری است، یک استاد بسیجی می‌تواند با تکیه بر بصیرت خود با رشد و تعالی جوانان سبب شود که به درستی از قلعه‌ها عبور کنیم و به سر مقصد برسیم.

زاکانی ادامه داد: شهید چمران برای همه ما یک الگو بزرگ است، الگویی که تمام زندگی خود را وقف اسلام و کشور کرد است و در نهایت به دیدار حق معبود شتافت، باید حرکات و تفکرات چمران زنده نگاه داشته شود.

وی در خصوص شخصیت شهید چمران تصریح کرد: شخصیت شهید چمران چند مولفه بزرگ داشت، وی به شدت با  اخلاص و ایمان  بود، خداوند به او ذکاوت، هوش و پشتکار زیادی داده بود و ماحصل این موضوع توانمندی وی بود، چمران  از ویژگی شناخت و درک بالای از مسائل نیز برخوردار بود و سبب شد تا تمام این عناصر دست به دست هم بدهند تا وی از مال دنیا و پست و مقام دور شود و بهترین راه که همان لقاء الله است را انتخاب کند.

زاکانی اضافه کرد: وی شجاع بود و مسؤولیت‌های خطیر و سخت را می‌پذیرفت و در مسیر درست و چارچوب مسئولیت ‌ها قیام می‌کرد، چمران قدرت بصیرت و شجاعت خود را با یکدیگر ادغام کرده بود و می‌توانست به خوبی در راه ایمان و خداوند قیام صادقانه و خالصانه کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ایران کشوری است که بر اساس سه پایه  اصلی در جهان منحصر به فرد شده که این سه عنصر را می‌توان مکتب انقلاب اسلامی، بصیرت و تدبیر مقام معظم رهبری و ولایت مداری مردم ایران دانست، با تکیه بر همین موضوعات می‌توانیم از مشکلات موجود دور شویم و پرچم ایران را در سرتاسر جهان برافراشته کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول