اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نشانه‌های افول آمریکا هر روز آشکارتر می‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: علاوه بر سرافکندگی جهانی امروز، آرامش داخلی آمریکا نیز از بین رفته و چهره زننده این کشور برای مردم آمریکا نیز نماینگر شده است؛ همه جهان دیدند آمریکایی که همیشه برای علم و دانش خود نیز می‌بالید که در نقطه و مقام اول است چگونه مغلوب بیماری کرونا شد.

نشانه‌های افول آمریکا هر روز آشکارتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید دکتر چمران در جمع اساتید بسیجی اصفهان اظهار داشت: توانمندی‌های شهید چمران برای جوانان کشور ما نا شناخته است، سواد و شجاعت و تخصص وی مثال‌زدنی و تکرار نشدنی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: آمریکا‌یی‌ها به مرور زمان و در طی چند سال گذشته هیبت خود را در جهان از دست داده و تمامی نقشه‌های آنان برای جلوگیری از این موضوع شکست خورده است، آخرین تیری نیز که به پیکر آمریکا از جانب لشکر اسلام برخورد کرد، حمله به پایگاه عین‌الاسد و ورود کشتی‌های نفت‌کش ایران به ونزوئلا بود، این اقتدار سربلندی را مدیون رهبری صحیح مقام معظم رهبری و روحیه انقلابی جوان انقلابی هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر سرافکندگی جهانی امروز، آرامش داخلی آمریکا نیز از بین رفته و چهره زننده این کشور برای مردم آمریکا نیز نمایانگر شده است؛ همه جهان دیدند آمریکایی که همیشه برای علم و دانش خود نیز  می‌بالید که در نقطه و مقام اول است چگونه مغلوب بیماری کرونا شد؛ دیدیم که سیاست آمریکا برای درمان هموطنان خود نیز تبعیض قائل شد و بین پیر و جوان و سفید پوست و سیاه پوست فرق گذاشت؛  در نقطه مقابل کشور ایران علی‌رغم شدیدترین تحریم‌ها،  بهترین عملکرد را از خود نشان داد و نه تنها فرقی بین بیماران نگذاشت بلکه پا را فراتر گذاشت و حتی به یاری کشور های همسایه شتافت.

فدا اضافه کرد: آمریکایی‌ها حتی در بیماری کرونا وجه دزد بودن خود را نیز به خوبی نشان دادند و با سرقت اقلام پزشکی از دیگر کشورها نشان دادند که بسیار ضعیف هستند؛ اختلاف بین احزاب سیاسی، فقر و نژادپرستی نیز باعث تضعیف پایه‌های این کشور شده است و ریشه این افول  ظلم و ستم چندین سال این کشور نسبت به مردم جهان و کشور خودش است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تشریح کرد: آمریکایی‌ها در زمان فعلی قصد دارند جهت دور کردن و سردرگمی  رسانه‌ها از جامعه و مشکلات داخلی کشورشان بمب خبری رسانه ایجاد کنند و قطعا به دنبال این کار در منطقه هستند، ما شرایط کرونا را با انسجام و وحدت ملی پشت سر گذاشتیم.

سردار فدا ادامه داد: گرانی و مشکلات اقتصادی مواردی است که دشمن بر روی آن متمرکز است، ضروری است که اساتید بر روی این موضوع تمرکز کنند و با توجه به تعطیلی درس و دانشگاه اساتید بصیرت را با استفاده از فضای مجازی به جامعه دانشجو و جوان تزریق کند.

وی با اشاره به نقش مهم اساتید در جنگ روانی دشمن تشریح کرد: باید از فضای مجازی برای اغنا سازی و پوشش ضعف‌های بصیرتی استفاده شود  تا در وهله‌ای که کشورهای عربی به حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال ضربه زدن به کشور هستند همانند گذشته متحمل شکست شوند و باید با اغنا سازی و آگاه‌سازی مردم فهم و بصیرت مردم را از ماهیت واقعی دشمن افزایش داد که در زمین دشمن بازی نکنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول