اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توسعه دولت الکترونیک و شهر هوشمند در اولویت دستگاه‌ها باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: توسعه دولت الکترونیک و شهر هوشمند و افزایش آگاهی جمعی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای بهره‌مندی از این خدمات در اولویت کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

توسعه دولت الکترونیک و شهر هوشمند در اولویت دستگاه‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری بعدازظهر امروز در آیین معارفه خود به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اظهار کرد: از وزیر کشور و استاندار بابت اعتماد به اینجانب تشکر می‌کنم تا از ظرفیت بانوان در عرصه‌های مدیریتی و توسعه‌ای بهره‌گیری شود و برابر برنامه اصلاح نظام اداری و تحقق سیاست‌های دولت با بالا رفتن سهم بانوان در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به آینده‌ای نزدیک شویم که در آن ملاک گزینش، انسان‌محوری و شایسته‌سالاری فارغ از جنسیت باشد.

وی افزود: هم‌اکنون که مسؤولیت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان به‌عنوان حساس‌ترین جایگاه مدیریتی سرمایه انسانی به بنده واگذار شده، امیدوارم در پرتو عنایات حق و دعای خیر ولی‌عصر (عج) و بهره‌مندی از رهنمودهای رهبری و تدابیر دولت با بهره‌گیری از توان و خرد همکاران و صاحب‌نظران و هماهنگی بین‌دستگاهی در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی، در پیشبرد اهداف نظام و ارتقای رضایت مردم گام‌ برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان ادامه داد: ارتقای این جایگاه مدیریتی در ابعاد مختلف نقش مؤثر و به‌سزایی را با توجه به مأموریت راهبرانه این دستگاه، در رضایت مردم و هماهنگی دستگاه‌ها دارد.

منصوری اضافه کرد: مقوله مدیریت منابع انسانی به‌اندازه پیچیدگی هر انسان پیچیده است و اساس رشد هر کشور در گرو عملکرد مطلوب سرمایه انسانی و ارتقای سطح بینش و وسعت بخشیدن به نگرش و تقویت عزت‌نفس آن‌هاست.

وی تصریح کرد: این امانتی سنگین بر دوش ما مسؤولان است که با پرورش سرمایه انسانی درون هر سیستم، ایجاد فرصت برای رشد و امید به آینده، ارتقای رضایت سازمانی، شایسته‌گزینی بر مبنای عدالت‌ورزی، رعایت قاعده‌مندی و ضابطه‌گرایی در عین ایجاد تعادل بین قوانین محدودکننده و آزادی عمل و با روحیه مشارکت‌پذیری و مشارکت‌جویی بستری را فراهم کنیم تا خدمات شایسته و در خور شأن به مجموعه ارائه شود و رضایت عمومی را افزایش دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: رضایتی که سخت متأثر از تهدیدها و فشارهای حاکم بر کشور است؛ اما با ارتباط صادقانه و مستمر با مردم و بازگو کردن و معرفی خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود و تقویت روحیه امید و نقدپذیری و تعامل دوسویه تا حد زیادی قابل تأمین است.

منصوری ادامه داد: این ما هستیم که با نحوه مدیریت و عملکرد و توسعه و آموزش منابع انسانی هر سازمان و مدیریت منابع می‌توانیم اساس مشارکت پایدار بین مردم و نظام اداری را ایجاد و سرمایه اجتماعی را تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: رأس نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور هم در جهت خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم و افزایش سلامت اداری است که با اجرای صحیح و اقدام طبق برنامه و سیاست‌های ابلاغی باعث نمونه شدن ساختار اداری خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تأکید کرد: ساختاری که به‌خصوص پس از شرایطی که اخیراً بر جهان حاکم شده، بیش از پیش و با سرعتی بیشتر نیاز به چابک‌سازی، شفاف‌سازی، گسترش بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، کاهش تصدی‌گری دولت و کاهش بروکراسی برای خدمت‌رسانی پیدا کرده است.

منصوری گفت: توسعه دولت الکترونیک و شهر هوشمند و افزایش آگاهی جمعی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای امکان بهره‌مندی مطلوب از این خدمات ازجمله برنامه‌هایی است که باید در اولویت کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با عزم جزم و جدی مدیران برای پیاده‌سازی برنامه‌ها و هم‌افزایی و هماهنگی درون‌دستگاهی و بین‌بخشی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم بخش خصوصی به سمت تحقق برنامه‌ها پیش خواهیم رفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان اضافه کرد: امید دارم در مدت‌زمان محدودی که توفیق قرار گرفتن در مسیر خدمتگزاری به مردم را داریم، از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای پیشرفت و توسعه استان بهره ببریم.

منصوری خاطرنشان کرد: امیدوارم در سالی که با نام «جهش تولید» نام‌گذاری و هدف‌گذاری شده و با اجرای اقدامات اثرگذار در ذیل برنامه‌های ۳۰گانه وزارت کشور با توجه توأمان به هشت راهبرد توسعه استان که در دوره مدیریت استاندار فعلی سمنان با تحقیقات گسترده و هم‌اندیشی متخصصان و صاحب‌نظران احصا و مصوب شد، موفق و مؤید درگاه الهی باشیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول