اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

محمدرضا گرایی: هر جا بگویند کشتی می‌گیرم/مدعیان در کشتی فرنگی از آزاد بیشتر است

کشتی گیر تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: برای شرکت در مسابقات قهرمان کشوری آماده‌ام و باید ببینم تقویم فدراسیون چه می‌شود.

محمدرضا گرایی: هر جا بگویند کشتی می‌گیرم/مدعیان در کشتی فرنگی از آزاد بیشتر است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا گرایی در خصوص پیگیری تمریناتش اظهار داشت: قبلا با علی (برادرم) تمرین می‌کردم. همه‌اش آسیب می‌دیدم. حالا دیگر جدا از هم تمرین می‌کنیم.

وی در مورد بازگشت دوباره به وزن 67 کیلوگرم افزود: من سال گذشته در وزن 72 کیلوگرم کشتی می‌گرفتم اما بعد تصمیم گرفتم به 67 کیلوگرم برگردم چون 72 کیلوگرم وزن المپیکی نیست و حالا باید خودم را در 67 کیلوگرم محک بزنم. شرایط وزنی‌ام برای این وزن مناسب و منتظر تصمیم کادرفنی هستم.

وی در مورد رقبایش برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تصریح کرد: کشتی گیران خوزستان و تهران همه عنوان دار هستند. در شیراز هم چند تا عنوان دار در 67 کیلوگرم داریم که مدعی تیم ملی هستند. امیدوارم در انتخابی از پس حریفانم بربیایم، نماینده ایران در 67 کیلوگرم المپیک باشم و آن نتیجه‌ای که دوست دارم را بگیرم.

قهرمان آسیا افزود: منتظریم ببینیم تصمیم اتحادیه جهانی برای برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 چیست، البته زمزمه‌هایی وجود دارد که این مسابقات برگزار نمی‌شود. من خودم را برای شرکت در  مسابقات قهرمان کشوری آماده می‌کنم و باید دید تقویم فدراسیون چه می شود. هر جا بگویند کشتی می‌گیرم.

وی در مورد اینکه چرا میزان قرارداد فرنگی کاران در لیگ برتر پایین تر از آزادکاران است، گفت: به نظر من تعداد مدعیان فرنگی در هر وزن بیشتر از آزاد است. هر وزن نزدیک به هم 3-4 مدعیِ نزدیک به هم دارد و این نزدیکی باعث می‌شود مبلغ قرارداد پایین تر بیاید.

محمدرضا گرایی همچنین با انتقاد از مدیرکل سابق ورزش استان فارس گفت: در این چند سال هیچ رسیدگی به ما نشد. ان‌شاءالله مدیربعدی که می‌آید به ورزشکاران استان رسیدگی کند. سه چهار سالی بود که فقط زحمات ما به دوش پدر و مادرمان بود و مسولان استان فارس حمایتی از قهرمانان استان نداشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول