اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

البرز فدای زاگرس شد تا نامش برای همیشه جاودان بماند

امروز باید از رفتن البرز درس گرفت و بدانیم رفتن البرز تلنگری بزرگ به قامت زاگرس بود بر همه آنانی که دایه زاگرس نشین بودند داشتند و در روزهای گذشته البرز را به فراموشی سپرده بودند.

البرز فدای زاگرس شد تا نامش برای همیشه جاودان بماند

 خبرگزاری فارس از گچساران، سمیرا نصاری فعال رسانه‌ای  در یادداشتی آورده است؛ امروز زاگرس با همه سرسبزی اش سیاه‌پوش البرز است.

البرزی که می توانست چون دیگران در خانه بنشیند و از رسانه ها پیگیر مهار آتش زاگرسش باشد اما به میان آتش رفت تا جانانه همان‌گونه که خود در آخرین صحبت‌هایش گفت آتش طبیعت زاگرس را مهار کند.

او عاشقانه رفت و از میان ما پرکشید تا امروز آنهایی که باید امکانات مهار را در این سال‌ها فراهم می‌کردند شرمنده البرز و جوانان دیاری باشند که فرزندانش با دستان خالی به میان شعله های آتش رفتند.

امروز زاگرس در غم البرز عزادار است و رخت سیاه بر تن کرده است و در سوگ البرزش ناراحت است.
آهای خبردار
خوابید یا بیدار
آهای خبردار
خوابید یا بیدار، امروز باید از رفتن البرز درس گرفت و بدانیم رفتن البرز تلنگری بزرگ به قامت زاگرس بود بر همه آنانی که دایه زاگرس نشین بودند داشتند و در روزهای گذشته البرز را به فراموشی سپرده بودند و سعی بر آن داشتند تا مهار آتش را با تیم رسانه‌ایشان به نام خود تمام کنند.

البرز فرزند زاگرس تو امروز درس بزرگی به همه زاگرس نشینانی دادی که زاگرس را فقط برای چند صباحی معاملات سیاسی می خواستند و بس.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول