اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جلسه ستاد گرامیداشت دهه کرامت در شهرستان قدس برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان قدس از اجرای برنامه های ویژه فرهنگی و مذهبی در سیزدهمین جشن های مردمی دهه کرامت خبر داد.

جلسه ستاد گرامیداشت دهه کرامت در شهرستان قدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، قدرت الله کریمی، مسئول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه کرامت شهرستان قدس با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشن های مردمی دهه کرامت، اظهار داشت: با توجه به محدودیت های موجود و شیوع ویروس کرونا، رویکرد برنامه های رضوی در جهت قدردانی از مدافعان و جهادگران سلامت برگزار خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور خدام رضوی در شهرستان قدس حضور خواهند یافت و در این دهه برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی گوناگون با همکاری دستگاه‌ها و ادارات مرتبط برگزار می‌شود. 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در تشریح برنامه‌ها گفت: این برنامه‌ها شامل تجلیل از کادر درمانی اداره بهداشت و درمان، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، دیدار با پاکبانان شهرداری که برای اولین بار به سفر مشهد مشرف شدند، دیدار با جهادگران سلامت و مراکز تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی کننده، دیدار با آتش نشانان و پرسنل اورژانس خواهد بود. 
وی ادامه داد: اهدای نمک متبرک رضوی و توزیع میان نانوایی ها، دیدار با خواهران حوزه علمیه باقرالعلوم، دیدار با خادمان بهشت فاطمه و امام زادگان حضرتین علیه السلام و ائمه جماعات مساجد و خادمان مساجد از دیگر برنامه‌های دهه کرامت بوده و ۱۰۰۰ جلد از قرآن‌های حرم مطهر رضوی به مساجد اهدا می شود. 

کریمی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی همزمان با برگزاری اولین نماز جمعه در سال جدید گفت: با همکاری کمیته امداد جشن ازدواج و مراسم خطبه‌خوانی و دیدار با خانواده های تحت پوشش این اداره برگزار خواهد شد. همچنین اختتامیه جشنواره کتاب رضوی و برگزاری مسابقه پویش خدمت کریمانه در فضای مجازی بخشی از برنامه های فرهنگی در این ایام است. 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی تصریح کرد: در شب ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و جشن میلاد امام رضا علیه السلام آیین نورافشانی در سطح شهر برگزار خواهد شد. همچنین در روز ولادت امام رضا علیه السلام، کاروان شادی در نقاط مختلف شهر حرکت خواهند کرد. 

این برنامه ها با همکاری سازمان ها و ادارات مرتبط و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و ماسک اجرا خواهد شد و در هر یک از برنامه شاخه گل، بسته فرهنگی و نمک متبرک رضوی اهدا شده و فضای مراسم با حضور پرچم سبز رضوی متبرک و عطرآگین می شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول