اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سازمان لیگ فوتسال تکلیف دیدار شهرداری قرچک و فودکا را مشخص کند

شهردار قرچک گفت: سازمان لیگ فوتسال هر چه سریع‌تر تکلیف دیدار شهرداری قرچک و فودکای تهران را مشخص کند.

سازمان لیگ فوتسال تکلیف دیدار شهرداری قرچک و فودکا را مشخص کند

به گزارش خبرگزاری فارس از  قرچک، محسن خرمی شریف ظهر امروز شنبه با توجه به لغو بازی‌های لیگ یک فوتسال توسط سرپرست سازمان لیگ فوتسال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه اینکه ویروس کرونا سراسر دنیا را فراگرفته است و کشور ما نیز با این ویروس درگیر شده است، یک ماهی است که وزارت بهداشت و درمان با ارسال اصول پروتکل‌های بهداشتی و تست pcr مجوز به باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی برای ادامه تمرین و بازی‌ها داد، خوشبختانه تست کرونا تیم شهرداری قرچک نیز انجام شد که منفی درآمد.

وی افزود: ولی متأسفانه چند روزی است سرپرست سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد دیدارهای باقی‌مانده لیگ یک فوتسال قرار بود دوم تیرماه برگزار شود و تیم ما نیز با حضور سرمربی تمرینات را آغاز کرد ولی  با اعلام آقای جابری چند روزی است که این بازی‌ها لغو شد.

شهردار قرچک گفت: از آقای جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال سؤال داریم چرا تیم‌هایی که در لیگ یک هستند و در مقابل گروه تیم ما یعنی گروه دوم، تیم اول و تیم دوم صعودکننده به مرحله پلی‌آف مشخص‌شده است و چرا دیدار ما مقابل تیم فودکای تهران که تیم صعودکننده را مشخص خواهد کرد لغو شد.

خرمی شریف خاطرنشان کرد: اگر تیم‌های دیگر گروه یک تست کرونا نمی‌دهند سازمان لیگ برنامه‌های آن‌ها را تغییر دهد و یا کمیته انضباطی برای این تیم‌ها تصمیم‌گیری کند. چرا تیم‌های شهرداری قرچک و فودکای تهران تست کرونا دادند و تست آن‌ها منفی اعلام‌شده، برنامه بازی‌های این دو تیم تغییر کرده است.

وی افزود: برای من مدیر که باید جوابگوی هواداران و اعضای شورای اسلامی شهر باشم برای این چراها و سؤالات جوابی ندارم که بدهم، از سازمان لیگ، دبیر کل فدراسیون فوتبال و سرپرست سازمان لیگ فوتسال خواهشمندم نسبت به این موضوع ریز بینانه نگاه کند چون که اگر قرار است که بازیکن را در این شرایط سخت برای تمرین دعوت کنیم و بهداشت و درمان آن‌ها را هرروز کنترل کنیم انگیزه بازیکنان کم خواهد شد.

مدیرعامل تیم فوتسال شهرداری قرچک بیان داشت: از سرپرست سازمان لیگ فوتسال خواهشمندیم که هر چه سریع‌تر با توجه به اصول بهداشتی و پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت برای سازمان لیگ ارسال کرده است، دیدار تیم شهرداری و فودکا هر چه سریع‌تر برگزار شود.

خرمی شریف بابیان اینکه سؤالاتی برای هواداران تیم شهرداری قرچک پیش‌آمده و بنده پاسخگوی سؤالات آن‌ها نیستم، افزود: از آقای جابری خواهشمندم در این خصوص پاسخگو باشد تا هواداران تیم شهرداری قرچک هم بدانند شرایط مسابقات و تیم‌ها چگونه است و این بازی چه روزی برگزار خواهد شد تا تکلیف آن‌ها مشخص شود.

وی در پایان اظهار کرد: ما می‌دانیم با حساسیتی که جدول لیگ یک فوتسال حاکم است، دیدار دو تیم شهرداری قرچک و فودکای تهران بسیار حساس و تعیین‌کننده تیم صعودکننده این گروه برای مرحله پلی‌آف است که درواقع برنده این دیدار می‌تواند به مرحله پلی‌آف صعود کند و با بازی‌هایی که در مرحله پلی‌آف انجام خواهد شد تکلیف تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر فوتسال مشخص شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول