اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پروژه ملی تعریض جاده قدیم قم-تهران دو سال در انتظار جابه‌جایی چند تیر برق

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: برای جابه‌جایی چند تیر روشنایی، پروژه بزرگ و ملی چهارخطه کردن محور قدیم قم – تهران دو سال معطل مانده است.

پروژه ملی تعریض جاده قدیم قم-تهران دو سال در انتظار جابه‌جایی چند تیر برق

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اکبر سلیمیان اظهار کرد: اجرای طرح روکش آسفالت 70 کیلومتر از راه‌های روستایی استان به صورت چیپ سیل و از اول تیرماه سالجاری آغاز می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و در قالب طرح ابرار (اقدام مشترک برای آسفالت راههای روستایی) به جرات میتوان ادعا کرد تاپایان تیرماه سال 99 ، تمام راه‌های دسترسی به روستاهای دارای جمعیت بالای 20 خانوار آسفالت می شود.

وی در ادامه ضمن انتقاد صریح از عدم تعامل لازم در بین دستگاه‌ها و دوایر دولتی در سطح استان اظهار کرد: حلقه مفقوده در اجرا و تکمیل به موقع طرح‌های عمران جاده ای، عدم تعامل و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مسؤول است.

سلیمیان با یادآوری این مهم که برای جابجایی چند تیر روشنایی، پروژه بزرگ و ملی چهارخطه کردن محور قدیم قم – تهران دو سال معطل مانده است عنوان کرد: درسایه همت جمعی مسئولان امر مشکلاتی همچون تامین اعتبار و قیر مورد نیاز طرح‌های عمران جاده‌ای را حل کرده ایم اما به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم تکمیل طرح‌ها، در بازه زمان اعلام شده با چالش جدی روبرو می شوند.

انتهای پیام/2258/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول