اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

محمد قصیر: باید صدها شبکه به زبان های مختلف داشته باشیم

استاد حوزه علمیه گفت: امیدوارم صدها شبکه مانند الکوثر به زبان های مختلف داشته باشیم که ان شاء الله اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش های انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان انتشار یابد.

محمد قصیر: باید صدها شبکه به زبان های مختلف داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس، توقف انتشار ماهواره ای شبکه الکوثر که به رسانه معارفی و فرهنگی ایران مشهور است با واکنش های بسیاری از سوی فرهیختگان جهان عرب که از دوستان ایران و انقلاب اسلامی هستند همراه شده است.

حجت الاسلام استاد حاج آقا أسد محمد قصیر، مدرس در خارج حوزه علیمه و عضو دفتر مقام معظم رهبری در قم دراین باره گفت: الکوثر قوی ترین، پر مخاطب ترین و بهترین تلویزیون در میان شبکه های عربی است.

وی با افتخار به همکاری بیست ساله خود با الکوثر اشاره کرد و افزود: این شبکه در سالهای گذشته گام های مهمی در معرفی فرهنگ ایرانی و تبیین اسلام ناب محمدی (ص) و نیز انتقال پیام های انقلاب اسلامی برداشته است. همچین الکوثر سهم به سزایی در مقابله با جنگ تمام عیار رسانه ای علیه جمهوری اسلامی دارد.

استاد قصیر اضافه کرد: تخریب انقلاب اسلامی و رهبران جمهوری اسلامی تنها یکی از اهداف جنگ رسانه ای غرب علیه اسلام و ایران است و غرب در این راه از همکاری صدها تلویزیون و رسانه با بودجه ده ها میلیون دلاری استفاده کرد  اما شبکه الکوثر در مقابل چنین هیمنه وسیع دشمنان ایران توانست مقابله کند.

عضو دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: الکوثر به مانند یک پل فرهنگی خوب توانست برای ارتباط عالی میان ملل، مذاهب و ادیان گوناگون نقش خود را ایفا کند و این نقطه درخشانی در میان رسانه های جهان عرب محسوب می شود.

استاد قصیر ادامه داد: الکوثر به بیان اسلام اعتدال و تشیع صلح طلب پرداخت و موجب گردید تا دشمن به اهداف خود در منطقه نرسد.

مدیر مرکز فرهنگی و رسانه ای  اسلام اصیل، با اشاره به اینکه یکی از نکات با اهمیت در فعالیت تلویزیون الکوثر رسوا شدن فرقه های ضاله و افراطی مانند وهابیت است اظهار داشت: شاید تنها تلویزیونی که اقدامات موفقی علیه وهابیت و نیز افراط گرایی انجام داده است همین شبکه الکوثر باشد. 

این استاد حوزه علمیه گفت: امیدوارم صدها شبکه مانند الکوثر به زبان های مختلف داشته باشیم که ان شاء الله اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش های انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان انتشار یابد بنابراین از مسئولان جمهوری اسلامی ایران تقاضا داریم که از شبکه الکوثر کاملا حمایت و پشتیبانی  کنند.

عضو دفتر مقام معظم رهبری در قم ضمن امیدواری بر حمایت مسئولان از شبکه الکوثر گفت: متاسفانه میزان حمایتی که از کارهای رسانه ای انجام می شود  با اقتدار و توانایی دولت جمهوری اسلامی هیچ تناسبی ندارد.  

استاد قصیر در پایان آرزو کرد یک قطب رسانه ای در زمینه های تلویزیونی و نیز اینترنتی در آینده نزدیک در ایران ایجاد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول