اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

گرگ بیابان پس از 6 سال فرار به دام افتاد

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از دستگیری قاتل و شرور فراری با هویت ( ع . ح ) معروف به گرگ بیابان پس از شش سال فرار خبر داد.

گرگ بیابان پس از 6 سال فرار به دام افتاد

محسن گل محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  روز گذشته و پس از رصد اطلاعاتی انجام گرفته توسط تیم هایی از پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر گزارشی مبنی بر حضور متهم مذکور  در شهرستان ایرانشهر ارایه شد.

وی افزود: متهم دارای سوابق کیفری متعددی  از جمله ۵ فقره قتل عمدی با سلاح گرم ، ۲ فقره آدم ربایی ، قاچاق مسلحانه مواد مخدر  ، قدرت نمایی با سلاح های جنگی غیرمجاز که بارها در فضای مجازی با انتشار کلیپ‌هایی مبنی بر تیراندازی های رگباری با تیربار گرینوف اقدام به ایحاد رعب و وحشت در بین مردم منطقه نموده بود بهمراه یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری و خودروی مسروقه با پلاک مخدوش دستگیر شد.

گل محمدی گفت: نامبرده اخیرا ضمن ترددهای مشکوک و متعدد به یکی از کشورهای منطقه اقدام به عضو گیری و  تشکیل فرقه ای منحرف با نام یاران گمنام امام زمان که عمده فعالیت آنها فعالیت مسلحانه علیه امنیت منطقه و سلب آسایش عمومی در جهت نا امن جلوه دادن استان سیستان و بلوچستان بوده نموده و در مناطق مختلف شهرستان های ایرانشهر ، دلگان و بزمان اقدام به ایجاد ناامنی می کرد بطوری که اخیرا تعداد زیادی  از مردم نجیب شهرستان های دلگان و ایرانشهر خواستار برخورد قاطع و قانونی با وی و همدستانش شده بودند.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول