اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

درخواست ادوبی از کاربران برای پاک کردن برنامه فلاش

شرکت ادوبی سازنده نرم افزار فلاش خود از کاربران خواسته تا هر چه سریع تر نرم افزار چندرسانه ای فلاش را از روی رایانه ها و گوشی های خود پاک کنند.

درخواست ادوبی از کاربران برای پاک کردن برنامه فلاش

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، ادوبی قصد دارد تا پشتیبانی از این نرم افزار را به علت حفره های امنیتی متعدد تا پایان سال ۲۰۲۰ پایان دهد. اما برای اطلاع کاربرانی که از پایان پشتیبانی از نرم افزار فلاش مطلع نیستند، اطلاع رسانی گسترده ای را آغاز کرده است.

 

شرکت ادوبی همچنین بارگذاری نرم افزار فلاش را ناممکن کرده و این هم نشانه ای دیگر از بازنشستگی نرم افزار مذکور تلقی می شود. بر اساس بیانیه ادوبی، اجرای محتوا با نرم افزار فلاش از ابتدای سال ۲۰۲۱ ناممکن خواهد شد.

در یک دهه اخیر نرم افزار فلاش کابوس امنیتی دنیای فناوری بوده و بارها و بارها مورد سوءاستفاده هکرها و ویروس نویسان قرار گرفته است. به نظر می رسد توقف خدمات رسانی از طریق این برنامه با استقبال کارشناسان حوزه امنیت سایبری مواجه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول