اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تعطیلی خدمات چاپ عکس هوش مصنوعی گوگل

گوگل ارائه خدمات چاپ عکس مبتنی بر هوش مصنوعی خود را از سی ژوئن یعنی تا کمتر از ده روز دیگر متوقف می کند.

تعطیلی خدمات چاپ عکس هوش مصنوعی گوگل

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، کاربران با استفاده از خدمات چاپ عکس مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل قادر به انتخاب عکس های ذخیره شده خود بر روی سرورهای گوگل و چاپ آنها بودند. اما دیگر نمی توانند از این خدمات استفاده کنند.

 

گوگل در مورد علت توقف ارائه این خدمات توضیحی ارائه نکرده، ولی تصریح کرده که امیدوار است در آینده خدمات یادشده را متحول کرده و آن را به طور گسترده تر و با امکانات بیشتر در دسترس علاقمندان قرار دهد. بنابراین به نظر می رسد که توقف یادشده موقتی باشد و این خدمات در آینده با شرایطی بهتر و با تنوع بیشتر در دسترس قرار بگیرد.

کاربران این خدمات با پرداخت هشت دلار اشتراک در ماه قادر بودند با استفاده از هوش مصنوعی گوگل ده مورد از بهترین عکس های مدنظر خود را انتخاب کنند و آنها را در ابعاد ۴ در ۶ چاپ کنند. همچنین ویرایش این عکس ها نیز امکان پذیر بوده است. به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا که موجب کاهش استفاده از این خدمات شده در توقف ارائه آن تاثیر داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول