اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

غربالگری تشخیص کرونا برای پرسنل شهرداری سنندج رایگان است

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج گفت: با عقد قرارداد با کلینیک طب کار پایش انجام معاینات پزشکی و غربالگری تشخیص کرونا پرسنل شهرداری سنندج رایگان است.

غربالگری تشخیص کرونا برای پرسنل شهرداری سنندج رایگان است

کمال کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس منحوس کرونا و با توجه به افزایش آمار مبتلایان به آن و با هدف جلوگیری از انتشار این ویروس، شهرداری سنندج تمهیدات ویژه ای برای ارتقاء سلامت کارکنان اندیشیده است.

وی بیان کرد: بسیاری از پرسنل این شهرداری در بخش‌های مختلف خدماتی و امدادی نظیر نیروهای خدمات شهری و آتش نشانان فعالیت می کنند و در معرض ابتلا به این ویروس قرار دارند.

کاظمی از عقد قرارداد با کلینیک طب کار پایش برای انجام معاینات پزشکی پرسنل شهرداری و غربالگری به منظور تشخیص کرونا و ارجاع به مراکز درمانی خبر داد و افزود: تمامی پرسنل شاغل در شهرداری می‌توانند از امکانات این کلینیک در صورت لزوم استفاده کنند.

وی اظهار داشت: در صورتی که هر یک از پرسنل این شهرداری به کرونا مبتلا شوند تا 17 روز مرخصی بدون کسر از استحقاقی و یا استعلاجی در نظر گرفته خواهد شد و با هماهنگی‌های لازم به جز محدودیت عدم پرداخت تعطیلات سایر مزایا مستمر و غیرمستمر با نظر مدیریت پرداخت می‌شود.

وی همچنین افزود: برای جلوگیری از ترددهای بی مورد با پزشک متخصص طب کار قرارداد منعقد شده و همکارانی که دارای نشانه‌های ابتلا بوده و در حال سپری کردن دوران قرنطینه باشند با معرفی نامه از سوی سرمایه انسانی بدون هزینه معاینه و پس از غربالگری به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

کاظمی تصریح کرد: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی هم  بیش از 2 هزار و 700  بسته بهداشتی در سه مرحله بین پرسنل توزیع شده است.

وی در ادامه از دیگر اقدامات صورت گرفته به گندزدایی و ضدعفونی مستمر محیط اداری سطح مناطق و سازمانها و نواحی مربوطه، ابلاغ دستورالعمل برای انجام تمام امور به ویژه مراسلات به صورت الکترونیکی در راستای جلوگیری از تردد بی‌مورد و مکاتبات غیرضروری اشاره نمود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج اضافه کرد: واحد HSE و ایمنی کارگاه در واحد سرمایه انسانی با حضور کارشناس مربوطه با قید فوریت فعال شده و آماده خدمت‌رسانی به همکاران است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول