اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

گلایه شورای شهری‌ها از تخلفات دولت و مجلس در حوزه ساخت و ساز

عضو شورای شهر تهران با اشاره به انجام تخلف ساخت و ساز در ملک مربوط به نهاد ریاست جمهوری گفت: مجلس شورای اسلامی نیز با تصاحب خیابان مردم حقوق شهروندی را زیر پا گذاشته است.

گلایه شورای شهری‌ها از تخلفات دولت و مجلس در حوزه ساخت و ساز

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در تذکری در صحن امروز شورای شهر درباره تخلف ملک نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: اخباری که در این خصوص منتشر شد، بحث برانگیز بود و با پیگیری شهرداری  و نمایندگان شورا خوشبختانه تخلف موجود در ملک حاضر قلع و قمع و از احداث طبقه اضافه جلوگیری شد.

وی با اشاره به جدیت مدیریت شهری در قانون اداری گفت: چرا باید مجلس شورای اسلامی که نهاد قانون‌گرایی است با تصاحب «خیابان مردم» حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بنیاد مستضعفان نیز بدون پروانه ساختمانی و تأمین پارکینگ به ساخت پلاسکو می‌پردازد و همه این مشکلات در حالی است که اگر شهروند ضعیفی تخلف کوچک انجام دهد مدیریت شهری با جدیت به قلع و قمع آن می‌پردازد.

فراهانی تأکید کرد:‌باید همه بیاموزیم که قانون ارجعیت دارد و نهادهای قدرت قانون را محترم بشمارند.

وی تأکید کرد: از پیروز حناچی شهردار پایتخت درخواست دارم هرگونه تخلف از قانون و ضوابط قانونی به ویژه از سوی سازمان‌ها و نهادها را با جدیت پیگیری کند و گزارش‌های مربوطه را به مردم اطلاع دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول