اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز به کار دوباره پروژه پادگان زنجان از امروز

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از آغاز به کار دوباره پروژه پادگان از امروز خبر داد.

آغاز به کار دوباره پروژه پادگان زنجان از امروز

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق دیدار اخیری که شهردار با امیر حاتمی، وزیر دفاع در تهران انجام داد، قرار شد که همکاری لازم درباره بازگشایی پادگان انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه طبق تعهدات امسال پروژه پادگان رسما کار خود را آغاز خواهد کرد، گفت: تاکید ارتش این بود که تعهدات همزمان انجام شود و ما نیز متعهد به این کار هستیم.

شهردار زنجان نیز در این باره گفت: با حضور مسؤولان پادگان جلسه‌ای برگزار و مسائل مربوط مطرح و قول بر همکاری داده شد.

حبیب یگانه با اشاره به اینکه برخی از انتظارات پادگان نیز مرتبط با شهرداری نبود و برخی از شهرداری نیز مرتبط با این ارگان است، اضافه کرد: در این راستا توافقاتی درباره سند مالکیت، انجام عملیات و همچنین یک سری مستحدثات انجام شد.

وی با بیان اینکه طبق توافق قرار شد که از امروز عملیات اجرایی آغاز شود، اضافه کرد: البته به گفته پادگان هنوز مجوز از سوی تهران و نیروی زمینی و آجا صادر نشده است، اما قرار شد کار از داخل پادگان آغاز شود و متوقف نشود و به محض اینکه مجوزهای لازم صادر شد بازگشایی را داشته باشیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه اجرای این طرح منوط به تعهدات دو طرفه است، گفت: قرار شد که شهرداری تعهدات خود را در زمینه دیوار جدید، ابنیه پادگان واقع در طرح، احداث دژبانی و برخی دیگر از ساختمان‌ها را اجرایی کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس قرار شد، دیوار جدید و ابنیه که پادگان واقع در طرح دارد را احداث کنیم و دیوار جدید را اجرا و سپس دیوار بیرونی را احداث کنیم.

یگانه افزود: بر همین اساس پادگان برخی ساختمان‌های دیگر نیز دارد که باید احداث شود و به غیر از آن قرار است معبر شرقی- غربی که داریم یک زیرگذر اجرایی شود که پس از اتصال آنجا به شهرک ارتباط شمال و جنوب پادگان از طریق آن زیرگذر فراهم شود.

گفتنی است، عملیات اجرایی پروژه پادگان از بهمن سال 97 آغاز شده و طی دو سال گذشته چندین بار متوقف شده است.

طبق گفته مسؤولان بازگشایی محور پادگان موجب کاهش 30 درصدی ترافیک اتوبان 22 بهمن خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول