اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تسهیل تردد و جمع‌آوری آب‌های سطحی، دو هدف شاخص احداث بلوار کشاورز

نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: احداث بلوار کشاورز دو هدف شاخص و عمده را دنبال می‌کند که این دو هدف، یکی تسهیل تردد شهروندان و دیگری جمع‌آوری آب‌های سطحی است.

تسهیل تردد و جمع‌آوری آب‌های سطحی، دو هدف شاخص احداث بلوار کشاورز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حمیدرضا موحدی‌زاده صبح امروز در مراسم افتتاح بلوار کشاورز، که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: در تیرماه امسال شاهد افتتاح و آغاز بکار عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف عمرانی خواهیم بود.

نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: با وجود شرایط دشوار اقتصادی و مشکلاتی که دولت با آن مواجه است، همچون کمبود منابع مالی و ویروس کرونا، در گوشه و کنار شهر شاهد جنب و جوش بسیار خوبی هستیم.

وی افزود: پروژه‌‌های شهری با تاکید و سیاستگذاری شورای شهر مشهد و جدیت شهرداری، خوشبختانه باقوت به فعالیت خود ادامه داده و گام‌های محکمی در راستای خدمت به شهروندان عزیز، به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار برداشته شده است‌.

موحدی‌زاده در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به بلوار کشاورز، گفت: به منظور اتمام این پروژه بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و یکی از ثمرات آن، کاهش بار ترافیکی محدوده است چراکه بافت مسکونی و تجاری موجب تحرک زیاد و تردد بسیار خودروها شده است.

نایب رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه بلوار کشاورز بیش از یک هزار و ۵۰۰ متر طول دارد و در دو لاین تندرو و کندرو به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: دیگر هدف این بلوار، هدایت آب‌های سطحی در هنگام بارش‌های باران است که موجب رنجش ساکنان و کسبه شده بود؛ بیش از هزار متر کانال جمع‌آوری آبهای سطحی در این مسیر ایجاد شده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود به میدان درحال ساخت کشاورز اشاره کرد و گفت: این میدان، پس از میدان ‌فردوسی(ع) بزرگترین میدان شهر خواهد بود و موجب ارتقاء سرانه فضای سبز منطقه می‌شود.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول