اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تجلیل از ۱۰ نفر از پیشکسوتان سازمان تبلیغات در مازندران

مدیرکل سازمان تبلیغات مازندران گفت: امروز از ۱۰ نفر از پیشکسوتانی که حدود نیم قرن عمر بابرکت‌شان را صرف تبلیغ آیات و روایات کردند در محضر نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران تقدیر و تجلیل شد.

تجلیل از ۱۰ نفر از پیشکسوتان سازمان تبلیغات در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز یکم تیرماه در همایش تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های فرهنگی، گفت: امروز از ۱۰ نفر از پیشکسوتانی که حدود نیم قرن عمر بابرکت‌شان را صرف تبلیغ آیات و روایات کردند در محضر نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران تقدیر و تجلیل شد.

وی با بیان اینکه علما در طول تاریخ اثبات کردند در هر شرایطی در خدمت مردم هستند، افزود:  در بحران سیل در سال‌های اخیر  در همه نقاط استان و کشور، پیشگیری از شیوع کرونا با سم‌پاشی و تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در تقویت روحیه جهادگران سلامت، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و دفن اسلامی متوفیان کرونا از جمله اقدامات روحانیون مازندران در استان بود.

شکریان تصریح کرد: بیش از ۱۸۰ نفر از روحانیون فعال در موضوع کرونا در امر تدفین متوفیان کرونا حضور داشتند، ۲۶۰ هیأت فرهنگی و کانون‌های فرهنگی فعال و ۱۲۰ مسجد و ۱۸۰ مرکز قرآنی در دوره شیوع کرونا خدمات ارزنده‌ای به مردم داشتند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران اعلام کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۱ در استان مازندران با همت آیت‌الله روحانی راه‌اندازی شد، در زمان جنگ از مازندران از استان مازندران مبلغ اعزام می‌کرد.

وی عنوان کرد: ۳ هزار هیأت مذهبی و مراکز قرانی، ۱۰ هزار کادر تخصصی در ۲۶ رشته تخصصی که ۴ هزار نفر از این مربیان در مراکز قرانی فعالند، ۱۵ سال متوالی استان مازندران رتبه اول را دارد، ۶ سال طرح ابتکاری نورالهدا و مصباح الهدا داریم که هر سال جشنواره پایانی آن در مشهد برگزار می‌شود و رویکردش تربیتی است.


شکریان عنوان کدد: مازندران پنج دبیرستان معارف، ۲۳ کانون مداحان، اتحادیه قرآنی دارد، جمعیت بانوان فرهیخته ۲۰۰ روحانی مستقر در روستا، مجمع خیران قرانی و ترویج مهدویت از وظایف اصلیشان تربیت سربازان امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول