اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

گرمای هوا تخم مرغ را گران کرد

رئیس اتاق اصناف استان البرز گفت: با توجه به گرمای هوای انتقال تخم مرغ با شرایط دیگری انجام می‌شود و همین امر موجب شده تا شاهد گرانی تخم مرغ در این چند روزه باشیم.

گرمای هوا تخم مرغ را گران کرد

بهروز حصاری، رئیس اتاق اصناف استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک روز اصناف، گفت: اصناف در برهه سخت شیوع کرونا نشان داد که اولویت اصلی آن‌ها تأمین نیاز و مایحتاج مردم است و حاضر نیست از شرایط بحرانی به نفع خود قدم بردارد و بهره اقتصادی طلب کند.

رئیس اتاق اصناف استان البرز با اشاره به اینکه گاهی اوقات برخی از کالاها نواسات قیمت دارند و این افزایش قیمت مقطعی است، افزود: چند روزی است که به علت گرمای هوا و شرایط جدید نقل و انتقال تخم مرغ شاهد افزایش قیمت این محصول هستیم.

استان البرز بزرگترین تولید کننده تخم مرغ در سطح کشور است، هیچ کمبودی در این حوزه نداریم

 

حصاری بیان کرد: با توجه به اینکه استان البرز بزرگترین تولید کننده تخم مرغ در سطح کشور است، هیچ کمبودی در این حوزه نداریم و به زودی معضل گرانی تخم مرغ مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه گرانی سایر اقلام خوراکی همچون نهادهای دامی بر گرانی تخم مرغ تأثیرگذار خواهد بود، اضافه کرد: قیمت دام متغیر است و ضروریست به شکلی عمل کنیم تا دچار مشکل نشویم.

اتاق اصناف تنها می‌تواند به مقابله با گران فروشی بپردازد و مجموعه حمایت از مصرف کنندگان باید پای کار بیایند

 

رئیس اتاق اصناف استان البرز تصریح کرد: اتاق اصناف تنها می‌تواند به مقابله با گران فروشی بپردازد و گران شدن اقلام از حیطه وظایف این نهاد خارج است و مجموعه حمایت از مصرف کنندگان باید پای کار بیایند و شرایط را سامان دهند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول