اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

وارسته: «افسانه هزار پایان» کمدی اعجازگو است/ ارجاعی به فیلم‌های شاخص دنیا داریم

نویسنده سریال «افسانه هزار پایان» گفت: در «افسانه هزار پایان» ارجاعاتی به فیلم و سریال‌های شاخصی داشتیم که قبلا پخش و در ذهن مردم ماندگار شده اند.

وارسته: «افسانه هزار پایان» کمدی اعجازگو است/ ارجاعی به فیلم‌های شاخص دنیا داریم

«حسن وارسته» نویسنده سریال «افسانه هزار پایان» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: ژانر این سریال از معدود کمدی های پارودی یا نقیصه گویی و اعجاز گویی بر اساس اعجاز آشنا است که در ایران کمتر ساخته شده است. تا به حال کمدی های مختلفی دیدیم از جمله کمدی کلامی و موقعیت اما افسانه هزار پایان از جمله کمدی هایی است که خودم دغدغه جدید بودن آن را در ذائقه مخاطب داشتم.

وی ادامه داد: در پارودی قصه ای می نویسند و ارجاعاتی به فضای قدیمی فیلم و سریال هایی می کنند که در ذهن مردم نهادینه شده است و در افسانه هزار پایان هم از چندین فیلم و سریال شاخص اینچنینی استفاده کردیم. اگر مخاطب آن فیلم شاخص را بشناسد، سریال را به واسطه نوستالژی ذهنی اش دوست دارد و می بیند. 

این نویسنده همچنین بیان داشت: سری قبل که این سریال از شبکه نسیم پخش شد با شتاب زدگی تدوین و به پخش رسید. من در نظر داشتم در ویترین کمدی هایی که در ایران پخش می شود یک کمدی جدیدی هم به مخاطب تقدیم کنم و اینکه مخاطب فکر نکند که همه کمدی ها را دیده است.

به گزارش فارس، «افسانه هزار پایان» در ۵۲ قسمت به کارگردانی شهاب عباسی از شبکه سه سیما در حال پخش است.  نسرین مقانلو، رضا توکلی، رامین راستاد، رامین ناصر نصیر، علی اوسیوند، تورج نصر، بیوک میرزایی، ابراهیم شفیعی و ... در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول