اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

استفاده از ظرفیت علمای اهل سنت و مردم برای کنترل کرونا در دالاهو

معاون فرمانداری دالاهو با تشکر ویژه از سادات و ماموستاهای اهل سنت شهرستان که با توصیه‌های لازم به مردم همکاری و همراهی لازم را برای کنترل ویروس کرونا داشته‌اند، گفت: اصلی‌ترین مقوله برای مهار و کنترل این ویروس، همراهی مردم است.

استفاده از ظرفیت علمای اهل سنت و مردم برای کنترل کرونا در دالاهو

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حسن امامی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان دالاهو، اظهار داشت: اصلی‌ترین مقوله برای مهار و کنترل ویروس کرونا، همراهی مردم است.

وی ادامه داد: با استفاده از فرهنگ غنی که مردم شهرستان دالاهو و دالاهونشنینان دارند همواره در مباحث فرهنگی همراهی و همکاری‌های لازم را با مسؤولان داشته و برای مهار ویروس منحوس توصیه‌های سیستم درمانی را رعایت می‌کنند.

معاون فرمانداری دالاهو اضافه کرد: با توجه به سیاست‌های استانی مبارزه با کرونا، شهرستان دالاهو هم اقدامات قبول خوبی را انجام داده است.

راه‌اندازی مرکز 16 ساعته بیماری‌های تنفسی، گندزدایی سطح شهر و روستا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و سیستم دستگاه‌های اجرایی، همکاری خوب با اصناف در راستای مدیریت کرونا از جمله برنامه‌های اجرایی شهرستان در راستای مهار و کنترل ویروس کرونا بوده که امامی به آن اشاره کرد.

وی با تشکر ویژه از سادات و ماموستاهای اهل سنت شهرستان که با توصیه‌های لازم به مردم همکاری و همراهی لازم را این رابطه داشته‌اند، افزود: اصلی‌ترین کار برای در امان ماندن از ویروس کرونا همان در خانه ماندن است و ترددهای که ضرورت ندارد باید اجتناب کنیم تا سلامتی خود و خانواده را تامین کنیم.

امامی به سه شهر کرند غرب، ریجاب و گهواره شهرستان دالاهو اشاره و بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی (تاکسی‌ها) فقط در شهر کرند غرب داریم که با تمهیداتی که شهرداری این شهر در نظر گرفته تاکسی‌ها به صورت روزانه در چند نوبت گندزدایی می‌شوند و لوازم بهداشتی هم توسط مجموعه در شبکه بهداشت و درمان در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌گیرید.

وی در رابطه با حمایت دولت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا، گفت: تسهیلاتی با رقم 6 میلیون تومان برای مالکان تاکسی‌ها در نظر گرفته شده، این تسهیلات به صورت کشوری در مرحله پرداخت است که جامعه هدف در شهرستان دالاهو هم شناسایی، لیست تهیه و تحویل استان داده شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول