اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بیشترین سود از محصولات کشاورزی نصیب دلال ها می شود

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین سود محصولات کشاورزی نصیب دلالان می شود و کشاورزان زحمتکش با دستانی پینه بسته هیچ بهره ای از قیمت بالای محصولاتشان ندارند.

بیشترین سود از محصولات کشاورزی نصیب دلال ها می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا میرتاج الدینی اظهار داشت: افزایش میزان خرید تضمینی گندم اقدام مثبتی است که جای تقدیر و تشکر دارد، اما لازم است به شکلی برنامه ریزی و نظارت شود که واسطه ها و دلالان از این چرخه حذف شوند.

وی افزود: حمایت اصلی از کشاورزان و زحمتکشان عرصه تولید برعهده دولت است و آنها هیچ پشتوانه و پناهی غیر از دولت ندارند، لذا در شرایطی که افزایش قیمت ها در همه نهاده های کشاورزی وجود دارد، سود کشاورزان تغییر مثبتی نداشته و فشار این افزایش قیمت ها به روی مردم و سود آن در جیب دلالان بوده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: با افزایش قیمت نهاده های دامی و هزینه های دامپروری و مرغ داری بسیاری از فعالان این عرصه به مرز ورشکستگی رسیده اند و باید برای این مشکلات فکری اندیشیده شود.

وی در پایان با تاکید بر لزوم ساماندهی تعاونی ها گفت: قانون به نحوی اجرا می شود که استان هایی که تعاونی های زیادی در آنها فعال است، نمی توانند حقوق تعاونی های روستایی را تامین کنند و حق آنها تضییع می شود، اما با اجرای درست قانون این مشکل مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول