اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

صدور بیش از9هزار سند ثبتی تک برگ در گچساران

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گچساران گفت: از سال گذشته تاکنون ۹هزار و ۵۲۲ جلد سند ثبتی تک برگ در این شهرستان صادر شده است.

صدور بیش از9هزار سند ثبتی تک برگ در گچساران

حسین قائدگیوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه مکانیزه شدن سند تک برگ از ابتدای سال 90 در اداره ثبت اسناد گچساران اجرایی شد، اظهارکرد: از سال گذشته تاکنون ۹هزار و ۵۲۲ جلد سند ثبتی تک برگ در این شهرستان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه  مدت زمان صدور سند مالکیت قدیمی به سند تک برگ حداکثر یک ماه و اسناد مالکیت تک برگ به تک برگ را یک هفته است، افزود: صدور اسناد مالکیت تک برگ در قالب طرح کاداستر و با ضریب امنیتی مطلوب، با هدف تسریع در امر پاسخگویی به ارباب رجوع اجرایی شده است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گچساران کاهش جعل اسناد و داشتن هولوگرام امنیتی را از جمله مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: درج مشخصات مالک و ملک، ترسیم نقشه‌ کاداستر و کروکی ملک، کد پستی، بارکد، مکانیزه شدن صدور سند  جلوگیری از اختلافات حدودی و مرزی ، سهولت در نقل و انتقالات ، و بالا بردن سرعت و دقت عمل از مزایای صدور اسناد مالکیت تک برگ در قالب طرح کاداستر است.

قائدگیوی در ادامه با بیان اینکه در راستای طرح تفکیک اسناد یک هزار و 463 فقره تفکیک اسناد انجام و صادر شده است، افزود: کاز مجموع این تعداد تاکنون چهار هزار و  801 فقره سند اولیه است که پس از طی تشریفات ثبتی به مرحله صدور سند رسیده‌اند.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول