اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعلام برنامه‌های هفته قوه قضاییه در پلدختر/ محکومان مالی و جرائم سبک مرخصی می‌گیرند

رییس دادگستری پلدختر گفت: برنامه‌های ویژه هفته قوه قضاییه از سوی دستگاه قضا شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

اعلام برنامه‌های هفته قوه قضاییه در پلدختر/ محکومان مالی و جرائم سبک مرخصی می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، اکبر رشیدی در نخستین روز از هفته قوه قضاییه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: روز یکشنبه یکم تیرماه نخستین روز از هفته قوه قضاییه با عنوان مبارزه با فساد و احیای حقوق جامعه، بازدید از شورای حل اختلاف ودفتر خدمات الکترونیکی قضایی از برنامه‌های دادگستری شهرستان در این روز است.

وی افزود: دوشنبه دوم تیرماه به عنوان روز حمایت قضایی از تولید و کارآفرینی، ملاقات عمومی با رییس دادگستری و دادستان در دستور کار دادگستری پلدختر است. 

رییس دادگستری پلدختر گفت: سه‌شنبه سوم تیرماه با عنوان روز کرامت مردم و حقوق بشر، دیدار عوامل دستگاه قضا شهرستان با امام جمعه، عطرافشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدای دادگستری به نمایندگی و بازدید از کارخانه آهک صنعتی و هیدراته پلدختر از برنامه‌های سومین روز از هفته قوه قضاییه در این شهرستان است.

وی افزود: چهارشنبه به عنوان روز عدالت الکترونیک و فناوری‌های نوین، رییس دادگستری با حضور کارکنان و سایر پرسنل دستگاه قضا شهرستان پلدختر اقدام به برگزاری جلسه داخلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌کند. 

رشیدی یادآورشد: پنجشنبه پنجم تیر ماه با عنوان روز نظارت و پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی، رئیس دادگستری، دادستان و قضات از زندان‌های مرکز استان بازدید و امور زندانیان بررسی و به محکومان مالی و جرایم سبک مرخصی داده می‌شود. 

وی افزود: جمعه روز ترویج کار جهادی و فرهنگ صلح و سازش، پرسنل دادگستری، شوراهای حل اختلاف و ادارات تابعه با هماهنگی بهداشت و رعایت پروتکل های بهداشتی در نماز جمعه پلدختر شرکت خواهند کرد.

رییس دادگستری پلدختر گفت: شنبه هفتم تیر ماه با عنوان روز ارتقاء سلامت قوه قضاییه ،عزت و کرامت قضات و کارکنان، مراسم یادواره شهدای هفتم تیر با هماهنگی امام جمعه و فرمانداری در مسجد امام حسین(ع) شهر پلدختر برگزار می‌شود. 

وی به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان اشاره کرد و اظهار داشت: در طول هفته قوه قضاییه و از این پس در طول سال دستگاه قضا با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر در بین صلاتین مغرب و عشا با حضور قضات این طرح در سطح مساجد منتخب فعال اجرا می‌شود.

رشیدی یادآورشد: کارشناسان دادگستری در سطح شهر و روستا در اجرای این طرح علاوه بر مساجد همچنین در بقاع متبرکه به سوالات حقوقی مردم پاسخ می‌دهند.

وی افزود: ثبت مشخصات مراجعان دادگستری در سامانه ثنا در طول هفته قوه قضاییه توسط مسوول فناوری دادگستری شهرستان پلدختربه صورت رایگان است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول