اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

شورای عالی امنیت ملی پاسخی مناسب به قطعنامه اخیر شورای حکام بدهد

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار پاسخی مناسب به قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد.

شورای عالی امنیت ملی پاسخی مناسب به قطعنامه اخیر شورای حکام بدهد

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار پاسخی مناسب به قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای علی شمخانی

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

نیک مستحضرید خط مشی اروپایی ها بعد از خروج آمریکا از برجام تا اکنون، همیشه با اهمال در تعهدات برجامیِ خود و قراردادن جمهوری اسلامی ایران در وضعیت بلاتکلیفی همراه بوده است.

قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین الملل انرژی اتمی، در روز جمعه 30 خرداد، مبنی بر همکاری ایران با تحقیقات آژانس و اجابت درخواست این نهاد در رابطه با تفحص اماکن خاص، بخشی از همان سیاست های فریبکارانه دول اروپائی است.

این مهم، در راستای همان ادعاهای واهی و بی اساسِ تروئیکای اروپایی می باشد که با تشویش اذهان عموم درصدد یافتن راهی برای فرار از عملکرد خود در برجام هستند.

ذکر این نکته لازم است، اتفاقات اخیر در حالی صورت می گیرد،که غیر قابل اعتماد بودن اروپایی ها از سوی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مکرراً گوشزد شده بود.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی، ضمن محکومیت این قطعنامه؛ خواستار آن است که در واکنش به این اقدام ناسنجیده و مغرضانه تروئکیای اروپایی، اقدام مقتضی و پاسخی مناسب در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تدابیر بازدارنده، اتخاذ گردد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول