اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ایران به دستاوردهای خوبی در عرصه‌های نظامی رسیده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ایران به همت متخصصان داخلی و سرداران پرافتخار خود به دستاوردهای خوبی در زمینه‌های مختلف نظامی و تجهیزات نظامی رسیده به‌طوری که هیچ کشوری حتی فکر تعرض به ایران را نمی‌کند.

ایران به دستاوردهای خوبی در عرصه‌های نظامی رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهروز اکرمی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: هیچ ایرانی باغیرتی نباید فراموش کند که کار عظیم و بزرگی در هشت سال جنگ تحمیلی در کشور اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه چه نسل گذشته و چه نسل امروز و آینده نباید دوران جنگ تحمیلی را فراموش کنند، افزود: این اتفاق بزرگ تحت هر عنوانی نباید به دست فراموشی سپرده و یا کمرنگ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به دلیل نامگذاری هفته دفاع مقدس بعد از جنگ تحمیلی بیان کرد: برگزیدن نام دفاع مقدس انتخاب هوشمندانه‌ای بوده چراکه دفاع همیشه امر مستمر و همیشگی است حتی اگر جنگی نباشد و به همین منظور است که هر سال یاد و خاطره انسانهای شریفی که با شرافت کامل بزرگ‌ترین هستی خود را برای سربلندی مردم و صیانت از این سرزمین فدا کردند، گرامی می‌داریم.

وی افزود: چنین اتفاقی در تاریخ تکرار نشده یا به ندرت و این نخستین کاری است که همه ما باید انجام دهیم، این اتفاق بزرگ تحت هر عنوانی نباید به دست فراموشی سپرده یا کم‌رنگ شود، این کار بزرگ باید مرتبا صیانت و حراست شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه دفاع ما همچنان ادامه دارد، بیان داشت: صدام در سال 59 در توهم اینکه ایران در ضعیف‌ترین وضعیت به سر می‌برد و بهترین فرصت برای ضربه زدن به آن است، به ایران حمله کرد، اما نمی‌دانست پایان جنگ به نفع آنان نخواهد بود.

اکرمی بهترین عنصر بازدارندگی را تقویت ارکان نظام و ارکان جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: امروز به برکت تلاش و مجاهدت‌های ارتشیان و نیروهای مسلح از نظر نظامی در سطح قدرتمندی قرار داریم.

وی با اشاره به برنامه‌های دفاع مقدس بیان کرد: دبیران کمیته‌های ستاد هفته دفاع مقدس همان دبیران کنگره 6200 شهید استان باشند و دبیری این موضوع هم برعهده فرمانده سپاه روح‌الله استان باشد.

 فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز بر لزوم حفظ و حراست از ارزش‌های دوران دفاع مقدس  تاکید و اظهار کرد: انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان آینده کشور را در برابر هر توطئه‌ای بیمه خواهد کرد.

سردار محسن کریمی افزود: ایران در ابتدای شکل‌گیری انقلاب به حمله نظامی دشمن مواجه شد و با هشت سال ایستادگی توانست دشمن را شکست دهد.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ نرم دشمن با تجهیزات و امکانات و علم بیشتری به میدان آمده است، ادامه داد: دشمن در جنگ نرم به دنبال تسخیر قلب و ذهن ملت است، در این جنگ دشمن  فرهنگ را مورد هجمه قرار داده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروز ایران به برکت هشت سال دفاع مقدس در اوج اقتدار و عزت است.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول