اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اختصاص یک دستگاه آمبولانس مدل ۳۱۵ به اورژانس تویسرکان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان از خریداری یک دستگاه آمبولانس مدل ۳۱۵ به ارزش ۲ میلیارد تومان خبر داد.

اختصاص یک دستگاه آمبولانس مدل ۳۱۵ به اورژانس تویسرکان

فرشاد عبدالملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس مدل بنز اسپرینتر ۳۱۵ به ارزش ۲ میلیارد تومان به امکانات اورژانس خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان مجهز به پنج دستگاه آمبولانس فعال و سه دستگاه آمبولانس پشتیبان است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۴ نیروی انسانی در این مجموعه، از جذب سه نیروی دیگر خبر داد و افزود: اقدامات اولیه برای جذب این نیروها در حال انجام است، با این وجود اورژانس پیش‌بیمارستانی برای دو پایگاه در دست اقدام سرکان و فرسفج نیرو نیاز دارد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستان تویسرکان، پایگاه‌های فعال اورژانس را پنج پایگاه عنوان کرد و از راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس در شهرهای سرکان و فرسفج خبر داد و گفت: علاوه بر جانمایی مکان مجوز لازم برای راه‌اندازی پایگاه‌های سرکان و فرسفج گرفته شده است ضمن اینکه از نیروهای کنونی اورژانس هم برای ارائه خدمات بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه پد بالگرد در میررضی، گردنه دولایی و بیمارستان در حال احداث شهید «سلیمانی» داریم گفت: انتقال بیمار با آمبولانس از شهرستان به همدان ۵۰ دقیقه تا یک ساعت زمان می‌برد در حالی که زمان انتقال با بالگرد به ۱۲ دقیقه تقلیل می‌یابد.

عبدالملکی با تاکید بر اینکه زمان انتقال برای نجات جان بیماران اورژانسی بسیار مهم است تاکید کرد: زمین برای پد بالگرد ولاشجرد و میانده از سوی خیران اهدا شده است.

وی با بیان اینکه زمین برای پد بالگرد گردنه خیرآباد و ورود آورد را منابع طبیعی و زمین پد گردنه را هم اداره حمل و نقل جاده‌ای تأمین کرده‌اند گفت: علاوه بر چهار پد بالگرد فعال در شهرستان، به پد بالگرد به ویژه در محور چهارخطه تویسرکان به کنگاور و منطقه خرم‌رود به عنوان یک ضرورت نیاز داریم که این مهم نیز در اولویت ما قرار دارد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستان تویسرکان گفت: پد بالگرد شهر سرکان جانمایی و باید زیرسازی آن انجام شود، همچنین زمین برای ایجاد پد بالگرد در حمیل‌آباد گرفته شده است.

وی از پرداخت 15 میلیون تومانی کمک نقدی توسط حسین کزازی، کاظم ضرغام و مصطفی کزازی به اورژانس با شیوع ویروس کرونا خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه از حیث ماسک، دارو و مواد ضدعفونی کمبود نداشتیم.

عبدالملکی در پایان با اشاره از کمک نقدی حدود ۴ میلیون تومانی خیر تویسرکانی خبر داد.

انتهای پیام/89010/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول