اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آموزش پیش از ازدواج غیرحضوری برگزار شود

استاندار خوزستان گفت: آموزش‌های پیش از ازدواج غیرحضوری برگزار و نتایج آن رصد شوند.

آموزش پیش از ازدواج غیرحضوری برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست شورای اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: آموزش غیرمستقیم بهترین راه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است که که از طریق هنر و تولید محتواهای فرهنگی اثرگذاری بیشتری دارد.

وی ضمن بیان آنکه در شرایط فعلی باید مراقب تداخل آسیب‌های کرونا و آسیب‌های اجتماعی بود، افزود: عوامل تاثیرگذار بر طلاق شیوه‌های همسریابی، مهارت‌های زندگی و آسیب‌هایی مانند اعتیاد است که باید دستگاه‌های فرهنگی با هدف پیشگیری و کاهش آمار طلاق بیش از پیش بر این مهم توجه نمایند.

استاندار خوزستان گفت: در هفته بهزیستی پروژه‌های احداثی و تعمیری بهزیستی در ۱۰ شهرستان سیل زده افتتاح خواهند شد و تجهیز مراکز مدیریت بحران، خانه امن و پایگاه‌های خدمات اجتماعی مدنظر باشد تا منشا اثر باشیم.

وی تصریح کرد: لازم است که آموزش پیش از ازدواج در مراکز بهداشت به شکل غیرحضوری برگزار و نتایج این آموزش‌ها نیز رصد شود.

غلامرضا شریعتی اذعان کرد: سطح آموزش باید متناسب با شرایط اجتماعی فرهنگی بین اقشار مختلف باشد تا اثربخشی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: پروژه اجتماعی امام محله، سازمان تبلیغات اسلامی پروژه خوبی است که باید مراقبت شود به ضد خود تبدیل نشود و از آسیب‌های جانبی آن پیشگیری شود همچنین تحکیم ارتباط ملت و حاکمیت را در پی داشته باشد و از گسست‌های اجتماعی جلوگیری نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول