اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

امروز اینستاگرام قتلگاه اعتقادات جوانان شده است

نماینده مردم بم در مجلس گفت: امروز اینستاگرام قتلگاه اعتقادات جوانان شده، چقدر از خانواده ها که به خاطر وجود این فضا متلاشی نشدند.

امروز اینستاگرام قتلگاه اعتقادات جوانان شده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان ارائه گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره وضعیت مخابراتی کشور اظهار داشت: اقدامات مهمی در جهت توسعه و گسترش سرعت و پهنای باند اینترنت در کشور صورت گرفت، سوال این است آیا از این امکان استفاده خوب انجام شده یا بد؟ فضای مجازی و سرعت اینترنت اتوبان امنی برای ضد انقلاب و دشمنان ملت ایران به وجود آورد و بسیاری از جوانان ما در این اتوبان کشته و مجروح شدند.

وی افزود: اعتراضات به حق مردم، با تاخت و تاز ضد انقلاب با استفاده از همین فضا به مسیر کج رفت و خسارت های بسیاری را بر ملت ایران تحمیل کرد. آیا در این حوزه وزارت ارتباطات مسئولیت ندارد.

وی خطاب به آذری جهرمی افزود: چه اصراری وجود دارد که پیام رسان های خارجی تقویت شوند، آیا شما به عنوان یک وزیر جوان و متدین نباید اقدامی صورت دهید، آیا از بیرون القائاتی به وزارت ارتباطات وارد می شود. انتظار ما از یک وزیر جوان و با اطلاعات و متدین این است که فضای مجازی کنترل شود.

وی با انتقاد از عدم حمایت وزارت ارتباطات از پیام رسان های داخلی و حمایت از پیام رسان های خارجی، اضافه کرد: امروز اینستاگرام قتلگاه اعتقادات جوانان شده، چقدر از خانواده ها که به خاطر وجود این فضا متلاشی نشدند.

غضنفرآبادی افزود: فضای خانمان سوز، بی دینی، بی غیرتی، غرب گرایی و بی اخلاقی در پیام رسان های خارجی وجود دارد، چه کسی باید تهدیدها دراین فضا را برطرف کند. آقای وزیر ارتباطات آیا شما در این حوزه مسئولیتی ندارید؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول