اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آسیب کرونا به حوزه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد/کاهلی کنیم ضربه می‌خوریم

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونا به مانند حوزه اقتصادی به حوزه فرهنگ نیز آسیب جدی وارد کرد.

آسیب کرونا به حوزه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد/کاهلی کنیم ضربه می‌خوریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در همایش گام دوم تبلیغ که با حضور مسوولان استانی برگزار شد، گفت: امروزه وظیفه داریم برای ارزش‌های دین الهی تبلیغ کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تبلیغ تا حدودی سخت شده است، افزود: در حوزه تبلیغ باید مدیریت لازم صورت گیرد و مدیریت در این حوزه نیازمند برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی است.

وی بیان کرد: هدف از تبلیغ این است که بدانیم در کجا کار انجام شده و چه مکان‌هایی کم کاری شده و باید به خوبی به آن بپردازیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به این نکته مهم که نباید در اختصاص بودجه در امر تبلیغ کم‌کاری صورت گیرد، گفت: در همین بحران کرونا همانطور که در مباحث اقتصادی آسیب دیدیم حوزه فرهنگی نیز دچار آسیب  و خسارت شد.

حسینی ادامه داد: تقاضا دارم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اختصاص بودجه در حوزه فرهنگ در پی آسیب بیماری کرونا توجه کند چرا که قبل از کرونا مجالس و برنامه‌های فرهنگی برپا بود اما در حال حاضر لغو شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان گفت: مبلغین و مسوولان تلاش شبانه‌روزی زیادی کردند که کمترین خسارت از بیماری کرونا را داشته باشیم اما در حال حاضر با وضعیت کنونی جامعه و مجالس عروسی و مراسمات خاکسپاری تمام تلاش‌ها و زحمات از بین می‌رود.

حسینی با تأکید بر اینکه مردم برای پیشگیری از بیماری کرونا همکاری کنند، افزود: اگر در این حوزه کاهلی کنیم ضربه خواهیم خورد.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول