اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ساخت کابین ضدعفونی بدون موادشیمیایی نصف قیمت مشابه خارجی

مدیر عامل شرکت شکوفا خلاق کارو سمیرم گفت: کابین ضدعفونی‌کننده با اُزن محلول بدون هیچ‌گونه مواد شیمیایی توسط این شرکت در سمیرم ساخته شد.

ساخت کابین ضدعفونی بدون موادشیمیایی نصف قیمت مشابه خارجی

احسان طغرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز به دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده با همکاری اعضای شرکت در سمیرم موفق شدیم کابین ضدعفونی را طراحی کنیم که بدون هیچ‌گونه مواد شیمیایی طی چند ثانیه فردی که از اتاقک عبور می‌کند را ضدعفونی کند.

مدیر عامل شرکت شکوفا خلاق کارو سمیرم افزود: نمونه‌های موجود این کابین از خارج از کشور تامین می‌شود ولی با همت و تلاش اعضا شرکت توانسته‌ایم از صفر تا صد این دستگاه را طراحی و بسازیم و طراحی و ساخت این کابین از ابتدا تا پایان توسط اعضا شرکت انجام شده است.

وی بیان کرد: عملیات ضدعفونی توسط محلول ازن با ورود به کابین بعد از اینکه دمای بدن توسط تب‌سنج اندازه‌گیری شد به صورت پاششی از تمام زاویه‌ها انجام می‌شود و محلول ازن بعد از چند دقیقه به اکسیژن تبدیل و هیچ‌گونه ضرری برای محیط زیست و انسان ندارد.

اسماعیل اسدی رئیس هیات مدیره شرکت شکوفا خلاق کارو در ادامه تصریح کرد: این کابین در مقایسه با نمونه‌های داخلی و خارجی به قیمت یک سوم مبلغ ۱۶ میلیون تومان ساخته شده و می‌تواند به خوبی با نمونه‌های خارجی رقابت کند.

وی افزود: شرکت شکوفا خلاق کارو به طور مستقیم زیر نظر پارک علم و فناوری کار می‌کند و نمونه خارجی این کابین با اُزن ده گرم ۳۶ میلیون تومان قیمت دارد.

اسدی بیان کرد: این دستگاه می‌تواند در مراکز بهداشتی و درمانی ورودی دانشگاه‌ها و محیط‌های شلوغ استفاده شود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول