اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل 182 پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی/اجرای طرح مبارزه با احتکار خودرو در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشکیل 182 پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: تعداد پرونده‌های قاچاق در سال جاری 46 درصد افزایش یافته است.

تشکیل 182 پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی/اجرای طرح مبارزه با احتکار خودرو در زنجان

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های مهم تعزیرات حکومتی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان تعزیرات حکومتی بحث قاچاق کالا است و عملکرد شعب تاثیر بسیار زیادی در روند اجرای احکام صادره و کاهش قاچاق کالا خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاق و متخلفان جدی بوده و در اسرع وقت پرونده‌‎های مربوطه را در این زمینه رسیدگی می‌کند.

ممیزی با ارائه گزارشی از پرونده‌های رسیده به تعزیرات حکومتی در حوزه قاچاق بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال 182 فقره پرونده به این اداره کل در حوزه قاچاق ارجاع شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال قبل 124 فقره پرونده در حوزه قاچاق در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد، اضافه کرد: امسال با افزایش 46.77 درصدی تعداد پرونده‌ها به 182 فقره رسیده است.

وی ارزش پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی را 67 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پرونده‌های این حوزه در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق رسیدگی می‌شود.

ممیزی همچنین از اجرای طرح مبارزه با احتکار خودرو خبر داد و افزود: این طرح با همکاری نیروی انتظامی، سازمان صمت استان، و دادستانی اجرایی می‌شود و مردم هم می‌توانند گزارشات خود را از طریق سامانه 124 گزارش کنند.

بازرسی از پارکینگ‌ها، نمایندگی‌های ایران خودرو و سایپا و همچنین بنگاه‌های خرید و فروش خودرو به صورت سرزده با توجه به افزایش بی‌رویه  و غیرمنطقی قیمت خودرو اجرا می‌شود

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اضافه کرد: در این طرح بازرسی از پارکینگ‌ها، نمایندگی‌های ایران خودرو و سایپا و همچنین بنگاه‌های خرید و فروش خودرو به صورت سرزده به منظور کوتاه کردن دست فرصت‌طلبان و سودجویان و حمایت از حقوق مصرف‌کننده با توجه به افزایش بی‌رویه  و غیرمنطقی قیمت خودرو اجرا می‌شود.

وی از کشف 23 خودروی احتکار شده در زنجان خبر داد و افزود: در صورت رعایت نکردن این موارد و احراز تخلف تعزیراتی، شعب تعزیرات حکومتی با قاطعیت تمام با متخلفان برخورد قانونی انجام خواهند داد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول