اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

مجوز ۲۱ نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز 21 نشریه دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

مجوز ۲۱ نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در ششمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات که با حضور سید احمدرضا پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضاء ستادی و استانی (ویدئو کنفرانس) برگزار شد، مجوز ۲۱ نشریه دانشجویی این دانشگاه صادر شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این باره گفت: در ششمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات این دانشگاه، با مجوز ۲۱ نشریه دانشجویی برای واحدهای استانی فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی موافقت بعمل آمد.

وی افزود: صدور مجوز نشریات در دانشگاه جامع علمی کاربردی روند رو به رشد داشته است که با توجه به شرایط خاص سال جاری و شیوع بیماری کرونا، امیدواریم این نشریات دانشجویی بتوانند با استفاده از بستر مجازی و با اولویت انتشار بصورت الکترونیکی، ارتباط با مخاطبین و دانشجویان را بصورت حداکثری حفظ کرده و در جهت نشاط ­آفرینی و مهارت ­افزایی در سطح  دانشگاه حرکت کند.

در ادامه مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی و دبیر کمیته، گزارشی از اقدامات صورت­ گرفته در مورد بارگذاری اطلاعات نشریات در سامانه جامع نشریات دانشگاهی وزارت علوم، ارائه کرد.

همچنین در این جلسه در خصوص تدوین دستورالعمل خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی و نحوه انتخاب نام نشریات بحث و بررسی انجام شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول