اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افتتاح ۱۰ باغ‌موزه دفاع مقدس در سال جاری

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه ۱۵ موزه دفاع مقدس ما سال گذشته افتتاح شد، گفت: تعداد ۱۰ موزه دفاع مقدس امسال افتتاح می‌شود و باید تلاش شود که باغ‌موزه دفاع مقدس گیلان نیز به‌زودی افتتاح شود.

افتتاح ۱۰ باغ‌موزه دفاع مقدس در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیرمحمد فهمیده قاسم‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در سالن اجتماعات شهدای ناجا در رشت با بیان اینکه شهید چمران الگو تمامی رزمندگان بود، اظهار کرد: شهدا و رزمندگان سرمایه‌های دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره با اینکه در پنجاه سال اخیر دوران طلایی ایران اتفاق افتاده، افزود: امام خمینی (ره) ادامه‌دهنده راه سردار جنگل، میرزا کوچک خان بود که در بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید و حکومت پهلوی را ساقط کرد.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اشاره به اینکه اتحاد ارتش، سپاه و بسیج باعث پیروزی ما درنبرد با دشمنان تادندان‌مسلح بود، بیان کرد: تاریخ دوران دفاع مقدس بسیار زیباست زیرا تمامی اقشار جامعه در این نبرد حاضر بودند.

فهمیده با بیان اینکه بیش از نیمی از شهدای استان گیلان از ارتش هستند، افزود: بعد از عزل بنی‌صدر خائن، پیروزی‌های پی‌درپی دوران دفاع مقدس محقق شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی دنیا از تدابیر امام خمینی (ره) در حیرت هستند، بیان کرد: اوج کار فرهنگی دفاع مقدس بنیاد، در دسال جاری است زیرا چهل‌سالگی دوران دفاع مقدس است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اشاره به اینکه تا زمانی که این ولایت و نیروهای مسلح مقتدر و مردم بصیر هستند این انقلاب در مقابل دشمنان محکم می‌ایستد، گفت: انقلاب اسلامی ما باقدرت جلو می‌رود و ما باید در تمامی حوزه‌ها قوی باشیم.

وی با بیان اینکه ۱۵ موزه دفاع مقدس ما سال گذشته افتتاح شد افزود: تعداد ۱۰ موزه دفاع مقدس امسال افتتاح می‌شود و باید تلاش شود که باغ‌موزه دفاع مقدس گیلان نیز به‌زودی افتتاح شود.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با اشاره به اینکه پیام شهیدان به ما حفظ عزت ایران اسلامی است، تصریح کرد: ما باید به تاریخ دفاع مقدس آگاهی داشته باشیم و برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنیم و به فرامین مقام معظم رهبری باجان و دل گوش کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول